Inlägg från: Anonym (Enigma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enigma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Vissa människor vill man ju bara slippa se.

• Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-17 22:45:08 följande:
    Tror inte att personen kommer förstå då dina sångtext ersäger väldigt lite i jämförelse med någons egna personliga rader. Men whatever, var egotrippad då i att inte följa kutym. Ungefär som de flesta män brukar vara.

Till min snart före detta killkompis vill jag säga att ditt sms häromkvällen inte betyder nåt särskilt i helhetsbilden.

Tror inte att du förstår mycket om hur en bra vän beter sig. Inte en bra pojkvän heller för den delen med tanke på vad din sambo får stå ut med från sin mansbebis till partner. 

Du har nog aldrig förstått. Varken när vi var klasskamrater för 20 + år sen eller i nuet. Förmodligen inget som kommer ändras i framtiden heller.
    Du får tro vad du vill du e nog bara en nyfiken människa som vill veta. Du kanske ska starta en egen tråd där kan du sätta dina regler hur du vill.
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-19 02:13:21 följande:
    Duh. Alla som läser i denna tråd är nyfikna, därav att kutymen ser ut som den gör. Och det handlar inte om riktiga regler utan mer om oskrivna sådana. Men sånt förstår inte egopojkar som du. Det ligger inte i det manliga könets natur överhuvudtaget, enligt min erfarenhet.

Till min väninna så skulle jag vilja säga att jag hoppas du lämnar din oansvarige fästman snart. Vågar inte säga detta öga mot öga men tycker att du förtjänar bra mycket bättre än honom.

Han dricker för mycket och detta trots sitt grava tillstånd där han försätter sig i en mycket hög risksituation med livet som insats. Han gör både dig och sin egen mor ledsna och oroliga utan att verka bry sig nåt nämnvärt.

Supande gör visst inte bara folk korkade utan också egotrippade till tusen. 
    Har du sagt de du vill nu ? E verkligen inte intresserad av dina åsikter. Hade bra nu istället
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-20 00:20:13 följande:
    Ja, jag förstår att du inte bryr dig om att göra dig förstådd för mig eller någon annan härinne, just eftersom du är egotrippad vilket märks tydligt.

Och ett bra sätt att visa att du inte bryr dig är att inte svara mer eller ens läsa mina texter då. 

Till min väninnas bror vill jag säga att du är en snålapa. Bjuder varken på dig själv eller på fika eller annat, såsom vi andra gör. Trots att du har mer pengar att röra dig med än vi.

Du kommer aldrig mer att få något från mig iallafall. Gnidna slemgrodor är det värsta jag vet. Föraktar er av hela min själ.
    : )
  • Anonym (Enigma)

Älskar dej för den jag trodde att du var , Hatar dej för den du visade dej att vara.

• Anonym (Enigma)

Aldrig mått så bra bara genom att ta bort Narcissister och folk som har svårt med sanningen. Just denna typ av personlighetsstörning kommer få personen att må sämst själv i slutändan man ska bara ta avstånd från såna.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!