Inlägg från: Anonym (Enigma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enigma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Auditanne skrev 2024-01-20 22:51:18 följande:
    ..
    Jag behöver inga svar  glöm o gå vidare 
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-01-20 22:58:01 följande:
    Du bestämmer. 
    Hon behöver nog leka av sej först men de får hon göra med nån annan. Jag har varken tid eller lust för nåt oseriöst
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-01-20 23:03:43 följande:
    Förstår det.
    Man kommer till en punkt då man helt enkelt inte bryr sej.
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-01-21 18:02:06 följande:
    En del av oss blir uppmanade, här på forumet av de vi sökt efter, att ta kontakt men när vi väl försöker via telefon och sms så svarar inte personen. Taskigt att göra så tycker jag. Få upp någons förhoppningar för att sedan inte svara till dessa. Känslomässig manipulation på hög nivå.
    Man får väl tycka o säga vad man vill de e väl upp till personen själv om den vill ta kontakt. Senast igår uppmanade du mej att ""ta reda på det" lite motsägelsefullt  som tur e så e inte jag så känslig o vet själv om jag borde ta kontakt eller inte.
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-01-21 18:30:40 följande:
    Nej, det är inte motsägelsefullt då jag inte känner dig eller är den du söker efter.

Jag däremot har själv fått rådet (av den person jag riktat mina texter till) att ta kontakt via telefon. Här på forumet dessutom i en annan tråd. Då förstår jag inte varför han ej svarar när man väl försöker kontakta. Taskigt som sagt.
    Ok du menar så  de var lite luddigt skrivet men då fattar jag.
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-01-21 18:43:01 följande:
    Det var inget luddigt skrivet. Uttryckte ganska klart och tydligt att det var en person jag redan sökt efter som uppmanat mig att kontakta hen.

Undrar bara varför man gör så, dessutom upprepade gånger. Önskar att människan kunde sluta vara så tröttsamt omständlig och bestämma sig nån gång. Det har gått över två år nu.
    Missförstånd  eftersom du citerade Heart så trodde jag att du menade att hon uppmanade dej. 
  • Anonym (Enigma)

Lite onödigt vetande för att bli avstängd från FB så krävs de att du SJÄLV har skrivit eller lagt upp nåt olämpligt. Så att nån har sett till att man blivit avstängd e skitsnack. 

Undra sa flundran om gäddan e en fisk.

• Anonym (Enigma)
    Anonym (Sanning) skrev 2024-01-24 19:37:13 följande:
    Eller en moderator som missbrukar sin makt.
    Ganska osannolikt   de finns loggar på allt bara kolla vem som stängde av en om man vill veta  Mest troligt att man skrivit skit.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!