-
Ledsen att göra dig besviken, planet landar i en annan världsdel =/Anonym skrev 2011-11-06 21:19:11 följande:blir alldeles varm.. är det mig du skriver till? ge mig en ledtråd var landar planet?
-
Det där skulle kunna vara till mitt ex/killen. Vet inte ens vad jag ska kalla honom... =(Anonym skrev 2011-11-06 21:37:19 följande:
Till killen jag är sååååå intresserad av:
Är då så svårt att tala klarspråk och säga om du är intresserad eller inte? Vi verkar ju passa så bra ihop! Jag får extremt dubbla signaler från dig och det vore enklare om du åtminstone sa vad du känner så att jag slipper undra!
Jag har ångest inför att vi kommer att träffas ute på fredag och samtidigt kommer jag må ännu värre om vi inte gör det. Om jag redan har gjort bort mig så kan du väl säga det! Nej jag vill inte ha ett svar på varken det eller det här sms:et om du inte svarar att du längtar efter mig lika mycket som jag längtar efter dig!
Förresten - glöm att jag skrev det här!
-
Hur kan du leva med att vara så feg och att dessutom anta att din vän L är så svag?! En sån som du är ingen vän. ALLT kommer fram så småningom och L kommer att bli knäckt av att veta att du visste och inget sa.Anonym (at your service!) skrev 2011-11-03 22:54:12 följande:Till L:
Din sambo sen några år har varit otrogen mot dig. Han säger att han inte älskar dig, att han inte attraheras av dig och att han kommer att lämna dig när han hittar någon bättre. Jag tycker synd om dig men vågar inte berätta detta eftersom jag vet att det skulle knäcka dig totalt.
/Ett annat L(?), sambo sen några år -
Du verkar ju fatta noll, och jag fattar inte heller vad du håller på med! Jag GER snart upp älskling helt och hållet!!! Först säger du att jag är dålig på att höra av mig, men va fan är du då?. Snart är du som xx!!! =(
-
Jag tänker på dig fortfarande
Jag drömmer om dig fortfarande
Det är många år sedan vi träffades sist, men jag kan inte släppa dig.
Skulle jag lyckas att inte tänka på dig en hel dag så drömmer jag om dig på natten
Det du skrev till mig för 17 år sedan - jag har hållt mitt löfte.... -
Till min syster:
Jag har precis blivit misshandlad av dig. Förstår du hur det kändes när du drog mig i håret så hårt så det nästan gick av? Varje gång jag tar på det nu åker hårstråna av, flera i taget. Förstår du hur det kändes när du sa att du skulle slänga ner mig för trappan med huvudet före? Förstår du hur det kändes när du satt på mig och vägrade släppa taget om mig? Förstår du hur det kändes när du sa att jag skulle lugna ner mig, men du då? Jag kommer aldrig att förlåta dig igen! Detta har pågått så länge, för länge. Du förstör mitt liv! Jag mår fortfarande illa, har fortfarande kvar känslan av dina elaka klor i mig. Kan inte förstå varför, varför du vill mig illa, varför du vill döda mig.. När jag tittar i dina ögon ser jag inte min syster, jag ser en misshandlare, en mördare.. När du slog mig, då tänkte jag att det är såhär det känns, det är sånt här många människor får lida sig igenom.. dag efter dag. Kan fortfarande inte glömma känslan när du satt på mitt huvud så att jag inte kunde andas. Jag är rädd för dig, varje dag. Jag är fullt medveten om att du en dag kommer att lyckas, att döda mig. Det var bättre när jag var liten. Då sa du iallafall förlåt. Nu går du bara iväg.. struntar i mina tårar, allt.. Vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen..
Jag hatar dig. -
Du betyder allt för mig och jag orkar inte vänta längre - snälla bli min! <3
-
Såhär ser mitt sms ut:
Kan du aldrig vara tyst?
Måste du babbla om oväsentligheter hela tiden?
Jag är såå ointresserad av ditt babbel om saker som bara du finner intressanta och du märker inte ens hur lite jag lyssnar utan du bara mal och mal.
Är du så livrädd för tystnad att du måste fylla varje sekund av den med ditt nonsens?
HÅLL KLAFFEN! -
Du är ett SKÄMT!!!!
Till en annan
Jag tänker på dig jätte mycket!! Vill höra av mig till dig men vill inte förstöra något. -
Till hans sambo
Förlåt!, men jag hoppas verkligen att det har löst sig mellan er! Du ska veta att jag tänker på er varje dag. Fast jag har en ny kille.
Nu har det gått ett år sen jag träffade din kille för första gången. Ångrar mig jätte mycket att jag inte hörade av mig tidigare och att jag inte berättade allt på en gång. Jag var feg för han försökte ringa mig när du mejlade mig i vintras. Jag skrev så för att du inte skulle förstå att vi hade kontakt, men det hade vi tyvärr. Han berättade det mesta för mig om er, Kan väl säga att jag är 11 år yngre än dig, och jag hade inte mitt riktiga efternamn på facebook. Men hur hittade du mig på fb?. När ni messade mig så hade jag och J pratat igenom allt så jag visste att ni skulle messa mig, han messade mig med sin andra mobil. Sen efter det ville han träffas och det gjorde vi, men jag fick så dåligt samvete för dig och barnen så jag stack där ifrån. Sen träffade du en av mina släktingars vänners bekanta, som hade hört en del ifrån min kusin. Men det kom inte ut som tur var. Men jag hoppas att det har löst sig nu, och att ni kan lita på varandra.
Till mannen som var otrogen mot sin sambo
Du ska veta att jag tänker på er varje dag och hoppas att ni är fortfarande tillsamans. Vill så gärna messa dig igen och fråga hur allt är men jag vågar inte. Du kommer väl att bli arg om jag gör det. Vi har nu inte haft kontakt nu på några månader. Raderade ditt mess för jag orkade inte läsa det i våras. Men det här verkar inte komma ut som tur är! Men jag har en ny kille som är lika gammal som dig, och du lärde mig så mycket. För vi var ganska lika du och jag. Jag är glad över att jag stack i vintras när vi sågs en sista gång. Hoppas att du har berättat allt för din sambo och allt är löst. Men du ska veta en sak att du alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Ursäkta för alla stavfel!!
Vill så gärna kontakta den här killen...... =(