Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Tack för dina ord, jag skickade mitt meddelande till mitt ex efter att jag läste detta. Kram
Till min kille
Vad håller du på med?! Testar du mig eller?! Det känns som att du inte vill försöka igen. Först säger du att jag är dålig att höra av mig, men vad fan är du då?! Just nu fattar jag inget vad du håller på med!!!! Det är bara jag som har hört av mig den senaste veckan. Igår hade jag strulat med minst 6 killar om jag inte hade älskat dig! Det ska vara du och jag älskling. Du sa att vi skulle träffas i helgen, men du hör ju aldrig av dig! Du verkar inte älska mig längre när du håller på så här! Hoppas verkligen att du hör av dig idag för annars så kommer jag att dumpa dig på ett sms som du gjorde sist älskling. För jag orkar inte ha det så här som vi har haft den senaste tiden. Det gör ont i hjärtat när du håller på så här. Snart ringer jag upp dig och gör slut om du inte slutar nu! Om du tvekar igen så är det väl bara att säga det?! Men du är ju en väldigt omogen kille tyvärr..... =( Men det är DIG jag ÄLSKAR!!!!
Från din tjej
Kan vara lite stavfel!
Hur tänker du?! Du kan väl säga som det är att du inte vill försöka igen!!! =(
Idag är det ett år sen vi träffades för första gången. ibland undrar jag hur det gick för dig och Xx, men jag hoppas att det löste sig och att ni har det bra nu. Men jag tänker på dig då och då ska du veta. Själv är jag ihop med en kille som är några månader äldre än dig och har ett barn. För innan jag träffade dig så hade jag aldrig tänkt tanken att jag skulle kunna träffa en kille med barn, men det är så där mellan oss också. Men ibland önskar jag att det vart du och jag....
Jag har strulat med två killar under våran paus älskling! haha men du verkar ju inte vilja försöka igen!
Till min familj
Xx verkar inte vilja försöka igen så jag har lust att bara dumpa honom.
Vad håller du på med hjärtat?!
"Jag älskar dig."
Dem 3 orden betyder mer än 1000 ord...
Till min kärlek som inte bara är min...
Jag kan inte sluta tänka på när vi sover bredvid varandra. Vi ligger så nära vi bara kan. Vi har aldrig kyssts eller haft sex. Vi bara njuter av varandras närhet. Jag kan inte längta mer än jag gör, till den natten du kryper ner i min säng igen. Du tar på mig med dina mjuka fingertoppar. Över hela min kropp. Jag smeker dig och känner din underbara doft.
Jag önskar att du bara var min och inte hennes också........