• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Har lust att ringa dig och bara göra slut och lägga på för jag orkar inte med det här längre. Vi har haft så här i några månader och jag tror inte att du älskar mig längre heller!!!!!!

• Anonym

"Du inser inte hur mycket jag ser upp till dig! Tack för att du gör mig till en så bra person."
    Hjärta

• Anonym
    Anonym (förlorad dotter) skrev 2011-11-06 14:06:46 följande:
    Till min pappa:
    Hur kan du välja bort din egen dotter? Din förstfödda?
    Jag går här varje dag och saknar dig. Trots att jag känner att jag inte kan annat än hata dig så kan jag inte heller låta bli att älska dig. Du gav mig ända liv. 
    Du kan inte höra av dig på ETT ÅR! Ett helt jävla år och helt plötsligt från det blå så ringer du, och vad gör du? Du skäller på mig. Skäller på mig för att jag hade vissa åsikter som inte du har. 
    Du sa att du var besviken på mig? Va fan är inte jag på dig?
    Besviken, ledsen, arg, förbannad och rasande.
    Jag gråter ofta, ofta om nätterna när alla andra sover. Vill inte att dom ska höra mitt snyftande eller se mina tårar. Hur kan du orsaka sådan smärta.
    Din groda till fru, hon förbjuder dig att träffa mig och ditt enda barnbarn, det är nu nästan ett årsen du sist såg henne då var hon ca 4 månader och nu är hon snart 1½år. FY FAN vad jag hatar att du inte bryr dig. Eller gör du de? Bryr du dig de mista om oss så skit i va din groda till fru säger och träffa ditt barnbarn åtminstone. 
    Mig kvittar det sålänge du bryr dig om ditt barnbarn. Så hon får lära känna dig och veta vem du är. 

//Din förlorade dotter
    Hjärta
  • Anonym

Till min syster:

Jag känner inte ens dig längre.. dricker du? röker du? knarkar du? Jag måste få veta! Jag trodde jag kände dig, trodde att du aldrig skulle göra såhär! Allt du har sagt.. ljög du? Jag förstår att du vill ha kul, men man kan ha kul utan att dricka vet du. Vi var som bästa vänner, men du har för förämdrats.. jag förstår inte vad du håller på med! Kan du snälla förklara det för mig? Du förstör hela våran familj, allt vi har byggt upp, ALLT. När du ljuger både mig och mamma rakt upp i ansiktet & skiter fullständigt i oss.. Jag hatar dig just nu.. Kan du inte bara förklara? Sluta vara så jädra nonchalant. Prata med oss! Vi brydde oss så mycket om dig, hela tiden. Sen får vi reda på att du har varit ute en hel natt & att du umgås med tonåringar som dricker!? Du har aldrig varit sån.. Jag antar att du bara vill ha kul och så, men berätta iaf för oss vad du håller på med, sanningen! Jag växte upp tidigare, men jag är ändå så mycket smartare än dig! Vad du gör just nu påverkar oss alla, hundarna, ja hela din familj helt enkelt. Bryr du dig inte? Skiter du i oss? Du frågar mig vad jag tror om dig. Ja, jag vet inte vad jag ska tro längre. Det känns som om vi inte känner varandra längre. Hur gick det så långt? Det var EN kompis, som påverkade dig negativt, och sen är du fast! Vet liksom inte hur du ska ta dig loss.. Mamma har aldrig sagt att du inte får göra saker som gör dig lycklig, men nu har du gått över gränsen. Hon har alltid varit så snäll, varför överdriva? Kan inte förstå hur du tänker just nu.. Vet inte om jag ska bry mig eller inte.. Trodde att du var mer mogen än såhär. Men jag antar att du inte var det.
    Iaf, ha det så kul idag. Hoppas att du kommer hem igen. *suck*

• Anonym

Vad håller du på med?! Först vill du försöka och sen inte höra av dig?! Sen när jag ringer så frågar du om vi kan kolla på film?! Men snart ska du veta att jag ger snart upp hoppet om dig helt och hållet! Jag är så besviken på dig Xx så !!!!

• Anonym
    Anonym (HA) skrev 2011-11-06 13:27:29 följande:

Fy fan vad omogen du är, rena traschet!
    Ångrar som bara den att jag hade sex med dig och att du kunde lura mig dit.
    Idiot!!!!!

Låter som mitt ex.... =(. Ett av dina ex eller?
  • Anonym

Till killen i mina drömmar:

Önskar ibland att saker hade sett annorlunda ut. Det vi delade sitter fortfarande kvar fast att vi inte setts sen dess. Hade jag kunnat hade jag hoppat på första bästa flyg och stannat där hos dig för alltid. Men tror inte det finns en framtid för oss, du har det du måste göra och jag tror inte din familj skulle godkänna vår relation även hur mycket de älskar mig för den jag är, för den relation vi alltid haft till varandra och varandras familjer. Jag kommer alltid tänka på dig och du har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Du behandlade mig som en prinsessa och det har inte funnits någon efter dig som fått mig att känna mig så speciell utvald som du gjorde. Killen jag träffar nu skulle behöva en lektion eller två från dig. Svammlar, som vanligt. Du känner ju mig, du ser rakt igenom mig och det har du alltid gjort. Våra minnen kommer till liv i mina drömmar, och just nu är det jobbigt att tänka på annat än dig. Önksar jag vågade chansa. Önskar att du kunde be mig att chansa. Du sa att du vill att jag kommer men jag vet inte om jag vågar, för jag vet inte vad mer det skulle innebära. Varför blev det såhär? Vi ville ju båda så mycket mer.. Sörjer dig, sörjer oss, sörjer det som aldrig fick en chans. Och jag älskar dig, nu och tills mitt hjärta slutar slå - tro inget annat.

• Anonym
    Anonym (HA) skrev 2011-11-06 20:32:28 följande:
    Ja :(
    Stackare, mitt ex gjorde samma sak! =( Är så less på den idioten.... =(

Kram till dig!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-06 19:29:38 följande:
    Till killen i mina drömmar:

Önskar ibland att saker hade sett annorlunda ut. Det vi delade sitter fortfarande kvar fast att vi inte setts sen dess. Hade jag kunnat hade jag hoppat på första bästa flyg och stannat där hos dig för alltid. Men tror inte det finns en framtid för oss, du har det du måste göra och jag tror inte din familj skulle godkänna vår relation även hur mycket de älskar mig för den jag är, för den relation vi alltid haft till varandra och varandras familjer. Jag kommer alltid tänka på dig och du har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Du behandlade mig som en prinsessa och det har inte funnits någon efter dig som fått mig att känna mig så speciell utvald som du gjorde. Killen jag träffar nu skulle behöva en lektion eller två från dig. Svammlar, som vanligt. Du känner ju mig, du ser rakt igenom mig och det har du alltid gjort. Våra minnen kommer till liv i mina drömmar, och just nu är det jobbigt att tänka på annat än dig. Önksar jag vågade chansa. Önskar att du kunde be mig att chansa. Du sa att du vill att jag kommer men jag vet inte om jag vågar, för jag vet inte vad mer det skulle innebära. Varför blev det såhär? Vi ville ju båda så mycket mer.. Sörjer dig, sörjer oss, sörjer det som aldrig fick en chans. Och jag älskar dig, nu och tills mitt hjärta slutar slå - tro inget annat.
    blir alldeles varm.. är det mig du skriver till? ge mig en ledtråd var landar planet?
  • Anonym

Till killen jag är sååååå intresserad av:

Är då så svårt att tala klarspråk och säga om du är intresserad eller inte? Vi verkar ju passa så bra ihop! Jag får extremt dubbla signaler från dig och det vore enklare om du åtminstone sa vad du känner så att jag slipper undra!
    Jag har ångest inför att vi kommer att träffas ute på fredag och samtidigt kommer jag må ännu värre om vi inte gör det. Om jag redan har gjort bort mig så kan du väl säga det! Nej jag vill inte ha ett svar på varken det eller det här sms:et om du inte svarar att du längtar efter mig lika mycket som jag längtar efter dig!
    Förresten - glöm att jag skrev det här! 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!