Till min syster:
Jag känner inte ens dig längre.. dricker du? röker du? knarkar du? Jag måste få veta! Jag trodde jag kände dig, trodde att du aldrig skulle göra såhär! Allt du har sagt.. ljög du? Jag förstår att du vill ha kul, men man kan ha kul utan att dricka vet du. Vi var som bästa vänner, men du har för förämdrats.. jag förstår inte vad du håller på med! Kan du snälla förklara det för mig? Du förstör hela våran familj, allt vi har byggt upp, ALLT. När du ljuger både mig och mamma rakt upp i ansiktet & skiter fullständigt i oss.. Jag hatar dig just nu.. Kan du inte bara förklara? Sluta vara så jädra nonchalant. Prata med oss! Vi brydde oss så mycket om dig, hela tiden. Sen får vi reda på att du har varit ute en hel natt & att du umgås med tonåringar som dricker!? Du har aldrig varit sån.. Jag antar att du bara vill ha kul och så, men berätta iaf för oss vad du håller på med, sanningen! Jag växte upp tidigare, men jag är ändå så mycket smartare än dig! Vad du gör just nu påverkar oss alla, hundarna, ja hela din familj helt enkelt. Bryr du dig inte? Skiter du i oss? Du frågar mig vad jag tror om dig. Ja, jag vet inte vad jag ska tro längre. Det känns som om vi inte känner varandra längre. Hur gick det så långt? Det var EN kompis, som påverkade dig negativt, och sen är du fast! Vet liksom inte hur du ska ta dig loss.. Mamma har aldrig sagt att du inte får göra saker som gör dig lycklig, men nu har du gått över gränsen. Hon har alltid varit så snäll, varför överdriva? Kan inte förstå hur du tänker just nu.. Vet inte om jag ska bry mig eller inte.. Trodde att du var mer mogen än såhär. Men jag antar att du inte var det.
Iaf, ha det så kul idag. Hoppas att du kommer hem igen. *suck*