Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (SP) skrev 2024-09-20 12:27:19 följande:

Till min tvillingsjäl:
    Mår du bättre utan mig?
    Kommer vi att undvika varandra eller är det dags att börja prata om våra känslor?
    Det känns att mitt liv är meningslöst utan dig. 
    Puss och kram Hjärta

Så känner jag också utan min själsfrände.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-28 15:25:05 följande:
    Skulle kunna vara, men tyvärr lär jag nog aldrig bli kär igen..vågar nog inte det
    Samma här, blir nog aldrig kär igen.

• Anonym (Over again)
    Anonym (Golfbruden) skrev 2024-09-29 13:01:47 följande:
    Kan du styra det? Eller menar du att det inte händer om du inte vill. Om det finns ett sätt så vill jag gärna veta :)
    Kan bara tala för mig, men känner jag att jag börjar känna för mycket för någon, så flyr jag. Det är mitt sätt att hantera det, tyvärr har jag sårat människor pga. det. Men det är för att jag själv inte ska få chansen att bli sårad igen.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Golfbruden) skrev 2024-09-29 22:56:02 följande:
    Det är något som du bara kan av dig själv gissar jag? Bara en sorts mental blockering. Om jag tänker på hur trött jag är på förhållanden så kanske det skulle kunna funkaObestämd
    Jag hade en lång period då jag inte hade några känslor alls, mer än ett sinnestillstånd. Inget som jag kunde styra över, utan jag blev så efter att jag fick hjärtat krossat. Jätteskönt men man lever bara i nuet då.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-10-05 03:39:34 följande:

Ja tänker på dig fortfarande imellanåt, ibland känns det som om tankarna på dig kommer vissa tider på året..antagligen dom gånger du traumatiserade mig som mest.. ja går igenom många saker du sa o gjorde! Inser att ja var dum som föll för dig, för du kan inte älska nån annan utom dig själv! Ja har aldrig upplevt att någon kan göra så mycket skada som du.. ja trodde att mina ex var dåliga.. men jämfört mot dig var dom bra! VÄLDIGT BRA! Ingen av dom fick mig att känna mig så värdelös o oduglig som du fick mig att känna, ingen av dom fick mig att tvivla på mig själv så som du.. ja drömmer fortfarande om de du gjorde.. ja drömmer om annat oxå.. men de betyder att ja var iaf ärlig me mina känslor, de var inte du! 

Ja har aldrig älskat någon så som ja älskade dig..o de kommer ja aldrig att göra igen! Inte dig heller!

❤️
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-10-11 22:04:50 följande:
    De kallas för anknytningsproblematik 😕 men de går att jobba bort..
    Nej det är det inte. Efter för många sorger och för mycket smärta, så blev jag kall och blockerade känslor. Men ibland så var det någon som ändå lyckades ge mig känslor, då var jag tvungen att klippa eller fly, som jag säger. Jag vägrade helt enkelt att bli sårad igen.

Dock är jag inte där nu, men önskar att jag vore det.
  • Anonym (Over again)

Varför kan inte den jag älskar, älska mig tillbaka någon gång? Och varför älskar alltid någon mig, som jag inte kan känna likadant för? Varför är kärleken så svår och orättvis?
    Jag går sönder 😔

• Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-10-20 14:18:41 följande:

Alltså, helt ärligt, så kass den här tråden har blivit.
    Den som en gång var så fin. Där en verkligen kunde skriva anonymt till den en inte vågade skriva till, och göra det i respekt. Där en kunde få fina svar av andra som kanske känt samma och som kom med kloka fina råd osv  Nu är ju tråden full av pajkastning, och anklagelser och allt vad det är. Så ledsamt. Världen  utanför är ju redan så full av hat. Krig. Ondska. Pajkastning  så ledsamt det blivit aggressivt och pajkastning även härinne 😥

Jag lämnar tråden. Hejdå. Passar på att tacka alla ni fina människor  här som svarat mig när jag könt mig ledsen och frustrerad. Ni var guld värda ❤️🌸

Tack detsamma ❤️
  • Anonym (Over again)

Jag älskar dig, men det är bättre att du försvinner ur mitt liv för gott. Jag hatar mitt liv

• Anonym (Over again)

Du var aldrig den jag trodde du var, men jag trodde aldrig i min själ, att du var den du är!

• Anonym (Over again)
    Anonym (Lite anonym) skrev 2024-11-02 19:18:49 följande:

Jag tycker så väldigt mycket om den person jag föreställer mig att du är. 

Kanske föreställde jag mig helt fel. All den hela tiden. 

Förlåt.

Förlåt, till oss båda.

Det låter nästan som om du varit i typ samma situation som jag varit.
  • Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-11-12 23:18:05 följande:

Jag kommer inte att leva särskilt länge. Men va fan gör det? Å vem bryr sig om vad jag tänker och känner? Inte du iallafall. Så ha du en jättefin kommande jul du... tomtemor...  behandla andra såsom du själv vill bli behandlad.

Aldrig mer att jag söker efter ny vänskap eller kärlek. Aldrig mer att jag litar på någon jag halvt känner. Aldrig mer släppa in någon i mitt liv. Aldrig mer sitta och lyssna på en sån som dig i telefon när du pladdrar om ditt, ditt, ditt och de mest personliga jag nånsin hört. För att sen inte låta mig få berätta om mitt.  Då stängde du mig plötsligt ute. Då hade du inte tid.

Aldrig mer ha att göra med en sån som du. Du skiter i om du gör andra ledsna. Besvikna. Arga. Du skiter nog i det mesta utom möjligen bekräftelse. Sen tröttnar du och går vidare. Precis som med jobb. Eller hur? Du tröttnar och du lämnar. 

Hur ska du nånsin kunna kunna etablera ÄKTA vänskap om du släpper ifrån dig, och ghostar, människor som vill dig väl? Som bryr sig om dig och vill vara din vän på riktigt? Som verkligen försökte på alla sätt och vis. 

❤️
  • Anonym (Over again)

Kanske dags att hoppas att detta är ett avslutat kapitel nu då, slut på manipulationer, lögner, svek och allt du utsatt mig för. Du älskar i alla fall dig själv!

• Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-11-23 00:08:20 följande:
    Nu kanske vi ska börja göra det oxå?
    Va? Göra vadå?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!