Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Måste bara bort från allt!
Måste bara bort från allt!
Ibland måste man göra det som går emot ens känslor, för det finns ingen annan utväg. Man blir helt enkelt tvingad att gå emot strömmen. Allt spjärnar emot, men man måste vara stark och kämpa igenom hela vägen, orka, sluta känn smärtan, för någonstans tar motståndet slut så man blir fri igen! Freedom!
Vill lägga till att min ovanstående text inte var riktad till medlemmen over again utan till en annan person som vet vem han är.
Ibland måste man göra det som går emot ens känslor, för det finns ingen annan utväg. Man blir helt enkelt tvingad att gå emot strömmen. Allt spjärnar emot, men man måste vara stark och kämpa igenom hela vägen, orka, sluta känn smärtan, för någonstans tar motståndet slut så man blir fri igen! Freedom!
Det är kanske något som funkar för dig. Alla har vi olika moral, livsåskådning och hur vi lever våra liv, det som funkar för dig betyder inte att det funkar för en annan.
Jag väntar på dig.
Jag har haft otur i kärlek, alltid. Jag har lärt mig mina mönster, hur det förflutna påverkat mina val och preferenser och nu vill jag ha och ser annat.
Du är stabil, trygg, intelligent och snäll och jag vet att du väntar på mig också. Det får ta den tid det tar men till slut finner vi varandra och när vi gjort det spelar alla år med massa kassa dejter och ensamma nätter ingen roll längre för då är det vi.
Mvh
din framtida fru
Älskar dig och vill inte förlora dig