Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ta hand om er därute och lita inte på någon, allt är inte alltid som man trodde.

• Anonym (Over again)
    Anonym (Golfbruden) skrev 2023-12-22 16:39:48 följande:
    Att inte lita på någon tycker jag inte är ett så bra råd faktiskt. Vågar man inte tro gott om andra så vinner man inte så mkt heller. Det finns bra människor som vill väl, sen kan misstag ske.
    Absolut men där man minst anar det finns det en ulv i fårakläder också, så var på er vakt.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-12-22 20:18:56 följande:
    Du behöver läka o börja lita på dig själv.. sen kommer du se att de finns bättre 🌺
    Tack om inte hoppet helt är förlorat nu
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-12-23 07:29:12 följande:
    De trodde ja me att de var.. men de e inte förlorat! Ge inte upp 
    Anonym (Enigma) skrev 2023-12-23 12:36:24 följande:

Nytt kan få en att glömma gammalt  : ) God Jul

Först måste man komma ur det här och det är lättare sagt än gjort. Annars är man inte mottaglig för något nytt

God Jul
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-12-23 21:59:00 följande:
    De går
    Kanske om man inte har den personen i sin vardag hela tiden, då går det nog inom sinom tid.
  • Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2023-12-24 14:22:53 följande:

Till era alla här på FL:
    Önskar er alla en riktigt fin jul ❤️ 

Om någon sitter ensam och vill eller behöver prata (vet att julen kan vara jobbig för många och förknippat med allt annat än gemenskap och frid) så finns jag här. Drt går att skicka meddelande till mig privat eller skriva här  i forumet.. Svarar i den mån jag kan dock eftersom  jag tyvärr  ligger nerbäddad sjuk. Men jag finns här och säkert många med mig här på FL 🙏 kram 

Tack detsamma, God Jul!

Och krya på dig.
  • Anonym (Over again)

Love to hate life!

Because it's not fair to me

• Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-12-28 18:35:27 följande:
    It is not fair to anyone..😒
    True Rynkar på näsan

• Anonym (Over again)

Hej,

Du vet vad jag tycker och känner och jag vet hur det ligger till.

Men jag måste önska ett gott slut på året och välkomnar dig det nya året 2024!

Nu blir det ett bra år för dig, själv har jag nog gett upp det mesta så det går nog åt pipsvängen som vanligt det nya året också!

Allt gott Hjärta

• Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-12-31 17:38:34 följande:

Firar in de nya året me en brasa i skogen o önskar alla sårade människor ett gott nytt år me riktig kärlek, läkning o lycka ❤️

Önskar dig detsamma.

Hjärta
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!