-
Det kan vi göra! Fråga mig något som inte skulle outa mig här? :)Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-26 07:19:40 följande:Ja, men vi skulle kollat det lite försiktigt... Trots oddsen! Tänk om?
-
Ok..datumet för när jag fyller år är 18.Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-26 09:06:04 följande:Utan år och månad, vilket datum fyller du år?
Eller; Vilken bokstav är nr 2 i ditt efternamn?
Eller; Vilket datum, utan år och månad fyller hon/jag år?
Har vi gemensamma intressen?
20 frågor... Välj själv vad du vågar svara på.
Japp, vi har gemensamma intressen :) -
Nä..hade varit väldigt roligt måste jag säga..;)Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-26 11:11:42 följande:Okej, då är det inte så!
-
Har blivit mer uppmärksam på dig nu, blir väl så efter våra möten det senaste. Älskar verkligen din självsäkerhet och pondus..och såklart, ditt intresse för mig...;) Funderar på hur sjysst det är att underblåsa det...men resonerar som så att du definitivt är kapabel att avgöra det själv.
Du vet var jag finns om du känner för att hänga lite mer..eller bara diskutera jobb medan vi studerar varandra uppskattande. Styrka kombinerat med snällhet...blir inte mer rätt än så ;) -
Varför kan du inte berätta? Tror du inte att dom som bryr sig om dig vill veta vad som försiggår inom dig? Ibland känner man av resta murar och det kan såra, att man inte är värd att få veta det någon nära verkligen tänker.Anonym (Snälla) skrev 2019-05-31 17:52:42 följande:
Snälla låt mig också få sörja... jag är inte gjord av sten. Även om ni inte verkar se det så har jag också känslor... jag kan inte bära allas , besvikelse, sorg, sårade känslor och ilska. Jag mår precis lika fruktansvärt dålig som ni över allt som har hänt men ni tycks tro att jag bara tuggar i mig och går vidare. Det räcker nu! Detta tar död på mig, jag kan varken äta eller sova. JAG ORKAR INTE MER! Jag bär så mycket själv. Jag vet att ni inte gör det med flit tror helt enkelt ni inte ens reglekterar över att jag kanske också skulle behöva bli buren nån gång. Jag vet att jag alltid har varit stark men innerst inne bär jag allt med mig precis som ni och där finns inte plats för mer. Kan knappt andas
Önskar jag kunde berättat detta utan att ni rasar ännu mer :?(
-
Ja..det vill man ju inte. Men alla förstår säkert att även du har känslor och behöver stöd..alla är mänskliga och inga maskiner, så även du. Kan det inte vara en del av hur livet är efter en viss ålder, att man blir den som behöver stötta andra? Ens barn(om man har), föräldrar och syskon med cancer och andra allvarliga sjukdomar. Kanske även ex (barnens pappa i mitt fall) man behöver hjälpa ur allvarliga knipor, för barnens skull. Kompisar som bränt ut sig och hamnat i andra kriser.Anonym (Snälla) skrev 2019-05-31 19:00:50 följande:Jag vet att det hade lagt sten på bördan för dom vill liksom inte göra allting värre. Försöker skydda och medla Önskar lite att nån skulle kanske inse det lite själv att jag också har känslor... vet att jag har mig själv att skylla och att man inte kan förvänta sig att folk ska vara tankeläsare men ändå.
Känslan av att det ligger på mig att hålla alla på benen och hålla ihop allt är tung
Alltså, jag tycker själv att det känns riktigt bra att kunna hjälpa och stötta dom som räknar med att jag finns där och gör det. Självklart önskar jag att ingen jag älskar hade dött och att de andra levt lätt och lyckligt istället men det är inte så livet ser ut. Inte i min omgivning iaf. Men jag kan tycka att själva kontentan av allt detta är kamp, att aldrig ge upp. Ibland så förlorar man trots kämpande men då vet man att man inte har vikt sig inför svårigheterna, det är värt något.
Jag vet inte...men jag tror att hur man ställer sig till det svåra som sker spelar roll. Jo, man har rätt till känslor av rädsla, maktlöshet osv. och att få uttrycka dom men för mig gäller det att inte låta dom ta för stor plats, det hade jag inte velat. Tycker du skall vara stolt över att du är en person som kan hjälpa och stötta, det är mycket bra egenskaper. -
Galet förälskad, hur har det gått för dig? Vill höra om framryckningar du gjort! ;)
-
Bara en tanke...har du funderat på att hitta en annan som ersättare för den du inte verkar kunna få? Eller en förändring i ditt liv, minns inte om du redan är i en relation...kanske dags att ändra på en del saker?Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-06-08 20:37:36 följande:
Vart befinner vi oss just nu? Har du valt en annan väg? Jag misstänker det.. Det upplevs så. Du kollar inte på mig på samma sätt och du försöker undvika ... Jag förstår att situationen inte är optimal. Allt känns så trist, grått och tråkigt..
Nu är det inte många veckor kvar innan semestern börjar .. och jag lär inte få träffa dig. Kanske lika bra det?
-
Ja, förändringar är svåra. Men när jag har haft riktigt bra förhållanden så har allt känts självklart, har inte haft några tvivel. För mig så skulle tvekan få mig att spetsa öronen, då är det kanske inte rätt situation man lever i.Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-06-09 00:04:24 följande:Ja ... förändringar. Vilken väg ska man välja? Jag drar nog ut på tiden för det mesta i mitt liv. Alla förändringar är jobbiga och denna är nog mest jobbigast, då det inte är bara jag som blir drabbad.
Kan inte påminna mig om att jag någon gång tänkt att jag lämnat för tidigt, däremot för sent. Även sen barnen blev den viktigaste faktorn. -
Men åhhhhh!!!! Är det sant!? :D Helt, helt fantastiskt...vilket glädjepiller såhär på söndag kväll! Ja galet är det...Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-06-09 22:43:53 följande:Galet bra! Sågs igår och redan bokat in ny träff nästa helg... Jag gick rakt på sak!
Rakt på sak alltså...vill du berätta så är jag mer än idel öra ;) Hur känns det?