Inlägg från: Anonym (Tankar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tankar)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Nu vill jag verkligen att du hör av dig igen!..såhär angelägen brukar jag inte vara, kanske är jag det för att det är så nytt? Och för att du är så snygg och rätt för mig just nu. Att du finns så nära rent geografiskt ger väl mina tankar extra näring, det skulle vara så lätt att ses.. Nåväl, jag får se vad som händer...draget är kastat och ligger på precis rätt djup..förväntan är en del av det här, vad som helst kan hända :)

• Anonym (Tankar)

Ahh..det gick ju fint!..game on...

• Anonym (Tankar)
    Anonym (Come-hither) skrev 2019-04-27 20:26:13 följande:

Men du älskar ju att förvirra och dölja! Du vågar inte ens avslöja om du är man eller kvinna. Skärp dig! ;)

Fast är bara om man har slöa känselspröt som man behöver få det skrivet på näsan. Men det är inget att skämmas för.
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Come-hither) skrev 2019-04-27 20:39:50 följande:

Klart att du inte ska skämmas Hedvig!

Men Helge...du vet väl att jag inte skäms för något! Har ju inte skäl att göra det ens.
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Come-hither) skrev 2019-04-27 21:15:50 följande:

Men nu tror jag att din näsa växte några dm. Tror jag måste knipsa av en bit. =)

Nix, är nöjd med min nos så låt bli den tack...tycker dock ugglans näbb verkar vara lite spetsig, kanske ska trubba till den lite istället? :)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Bara jag i världen.) skrev 2019-04-27 21:37:14 följande:

Håller fullständigt med,tråden har tagits över av narcissister som behöver skicka pm till sig själva,tyvärr har dessa gjort tråden till en fjantig svammel tråd.

Det är fritt fram att lätta sitt hjärta i tråden...bara att bidra till hur den utformas!?
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-28 08:41:16 följande:
    Inte extremt länge! Det började med en jobbig (sexuell!) attraktion som övergick till förnekelse och ignorans. En dag vaknade jag upp och insåg att det är henne jag vill ha! Livet blev svårt på ett sätt som jag inte riktigt var beredd på. Det var inte planen att falla så för henne...
    Bra beskrivning...vad är din plan framöver om man får fråga?
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-28 12:28:23 följande:
    Ja, vad ska jag göra nu ...? Jag kan inte leva med att inte få henne! Att berätta och riskera att bli avvisad skulle göra för ont, det är inte ett allternativ. Att inte berätta medför förvisso att jag aldrig får veta men hon kan inte heller avvisa mig då. Just nu sker allt inom mig och ingenstans är vad jag känner för henne deklarerat. Hon är svår att greppa, svår att tolka! Jag vet inte riktigt var jag har henne... Hon sänder ut olika saker! Hade hon mött mig någonstans halvvägs genom att visa var hon står och vad hon vill hade jag inte tvekat alls... Jag hade mött henne där och jag hade... åh Gud vet vad jag hade gjort! Jag är beredd att riva alla murar, rasera alla mina fördomsfulla tankar jag bygger upp som ett hinder för det jag känner, för det som är jag. Jag vill uppleva henne, uppleva hur tiden stannar och vi blir ett med varandra... Jag vill känna henne tätt inpå, nära, naket, på riktigt. Så har jag aldrig tidigare känner för någon och allt det här känns så självklart, med henne! Som att det är henne jag har längtat efter redan innan jag träffade henne, innan jag ens visste det själv!
    Ja, känner igen det där. Är i en lik situation eller är på väg ur väl eftersom jag inte ser en lösning och att det har gjort mig för olycklig att känna sådär som du gör. Grejen är att om du inte berättar så kan det ju vara så att hon är som jag, väljer att ta sig ur känslogreppet av alla krafter. Då kan du ha gått miste om något som kunde ha blivit stort, det är en tanke som gör ont att tänka för mig.

Det här att hon är svår att greppa och tolka...jag har kämpat hårt för att dölja vad jag tänker mestadels, förutom ibland när jag har låtit lite synas för att se vad som händer. Men att känna sådär för någon som är varm/kall..det är ingen hälsokur alls, tillslut så lägger man ner oavsett hur mycket allt stämmer. Hur sanslöst attraherad man än är både fysiskt och mentalt.
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-28 14:03:41 följande:
    Ja det är ju så ... Det är väl så jag tänker, att jag tar med mig mina känslor och går vidare, trots att jag går sönder lite då. Det är inte vad jag vill och det gör så förbannat ont i mig. Det svåraste av allt det här är att vi är så lika och jag tror att vi tänker och känner lika! I allt det här så tror jag att hon upplever liknade känslor och tankar som jag. Jag tror att hon känner det här lika ouppnåeligt som jag och jag tror att hon upplever mig och mitt sätt likadant som jag upplever henne/hennes. Tror att hon brottas med tankar och fördomar och undrar om det hon känner är ömsesidigt, precis som jag...
    Är ni båda upptagna? I mitt fall så är inte jag det men hon är. Det gör att jag inte *kan* säga vad jag känner men hon skulle kunna enligt mitt sätt att se på det. Det jag funderar på är om det är lättare för en av er att ta ett avgörande steg.

Alltså, eftersom ni är så lika så skulle det väl inte behöva vara så farligt att säga det högt som ni väl båda är högst medvetna om. Det värsta som skulle kunna hända enligt hur du beskriver borde vara "jag känner som du men jag kan inte ha en relation med dig pga ...."?

Hur skulle det kännas att se/veta att hon är i en ny relation enbart pga att du aldrig gjorde något? Om det är som du tror så är det väl du som är hennes förstahandsval rimligtsvis?

Sorry för alla ifrågasättanden och frågor, vet att det inte är lätt. Men det behöver eventuellt inte vara så svårt som man tror heller kanske.

Vet att man inte kanske ska skämta ens om sånt här men tänk om det är jag? :)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-28 15:58:19 följande:
    Nej. Jag tror att (i princip säker), på att hon är singel. Men en sak slog mig nu, jag är ju gift på pappret. Ja det låter helt galet men vi är alltså enbart gifta på pappret fortfarande p.g.a. praktiska skäl. Vi äger huset och mycket annat ihop och sköter familjen fortfarande tillsammans sas men vi lever inte i en intim relation längre och är helt överens om allt och vi är fria att gå vidare. Hon tror såklart att jag lever i ett förhållande!
    Ja, det lär hon ju göra :) Har du en ring på fingret och pratar om din man så.

Kan ju säga att om jag i mitt fall hade vetat eller fått reda på att hon var singel så...hade det gjort all skillnad i världen. Total skillnad. Lite ovanliga förutsättningar som att t ex spela på en mer oväntad planhalva hade spelat lite roll men inte egentligen när känslorna golvar en.

Jo, någon som är gift kan jag flirta tillbaka lite med om hen börjar men jag skulle inte berätta om känslor eller jaga personen.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!