Inlägg från: Anonym (Tankar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tankar)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Oviraptor skrev 2019-05-07 19:07:49 följande:

Önskar det var riktat till mig... jag har blivit en jäkla mess. Just nu känns det som inget kan få mig på bättre humör.

Känns det bättre idag? Ny dag, nya möjligheter? :)
  • Anonym (Tankar)

Inatt drömde jag den bästa av drömmar om just dig..minns detaljerna mycket väl även nu...;) Japp, vad är det min hjärna säger mig med en sån där ren sexdröm? Ja jag vet då inte...

• Anonym (Tankar)
    Oviraptor skrev 2019-05-08 18:01:50 följande:
    Att du ska slå till. Har du träffa'na nånting idag?
    Haha...ja precis ;) Har aldrig drömt sådär tidigare om henne..märkligt med drömmar.

Nix pix, fullt med möten på annan plats idag..
  • Anonym (Tankar)
    Oviraptor skrev 2019-05-08 16:52:26 följande:
    Det kändes lite bättre men lunch ihop och en stund ensamma i en källarförråd gjorde mig helt förlamad. Jag var såhär nära att ta i hans arm fint men bestämt, dra honom mot mig och ... men sen kom jag på att nej, han har bollen. Om inte att bjuda med mig ner till förrådet inte var en kompromiss. Han hade kunnat be vem som helst annan... tolkning tack! Från en mans perspektiv. Men ja, nu har jag ett rus som känns helt droglikt, men jag kommer må skit sen, det är så det brukar bli.
    Bra att det kändes bättre..men skulle det kunna vara så att det hade varit bättre för dig att inte luncha och vara ensamma? Vet att det inte är vad du vill men man behöver tänka på sitt eget välmående om du förstår hur jag menar..? Kram
  • Anonym (Tankar)
    Mizzteaze skrev 2019-05-08 19:11:56 följande:
    DOM drömmarna.... Och när man vaknar och känner hur fukten dröjer sig kvar. Likt dagg en morgon på en knoppande ros. När man flämtande vaknar upp i ett rus och nästan känner värmen från andetagen som precis andats ut i en nöjd suck. När man vänder sig för att se in i ögonen som ser rakt igenom.... Och dom liksom lämnat ett lysande avtryck.... Där allt skulle varit... Vi...

Jo jag vet precis vad du menar
    He he..typ så ja ;)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-07 22:55:16 följande:

Var rädd om dig.

Hur går det för dig då? Någon dejt ännu...av något slag?
  • Anonym (Tankar)

Ahh...nästan helg...vem vet vad man kan hitta i gräset!
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-10 12:58:49 följande:

Fästingar?

Givet!! ;) men kanske mer spännande saker än så...spanar hursomhelst..

Går det bra annars?
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-10 22:55:48 följande:
    Hur bra som helst! Förtränger känslor och blundar så hårt jag bara kan. Kanske försvinner hon då? Säger jag nu och vaknar i natt av en dröm om henne och förnimmer hur det skulle kännas att...

Annars? Torrt och fint i gräset?
    Hmm..såpass...blev det någon bra dröm då? :) Har du funderat på att kommunicera att du är singel..eller vet hon redan det?

Jo, trivs bra jagandes i gräset. Eller gjorde tidigare iaf och kommer att göra om ett tag igen ;) Kommer eventuellt att bli en förändring som gör att jag kommer att vara tvungen att hantera den här situationen bättre framöver. Så mindre hetsigt humör och mer...konstruktivt hanterande. Nåja...;)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-12 07:23:45 följande:
    Absolut, men är trött på drömmar nu. Vill uppleva! Vet inte hur jag skulle kunna säga det riktigt. Oh du, på tal om badboll, jag är singel!

Konstruktivt handlande låter ju positivt och spännande!
    :) Beror ju på vilken typ av relation ni har. Du kan nämna att du på sikt funderar på att skaffa ett nytt hus etc. eftersom du inte kommer att leva med din man framöver. Bostäder pratar man kanske om ändå, är ju ganska light liksom? Jag hade ju absolut noterat vad det kan innebära om jag hörde det, utan tvekan ;)

Så kan man se det..klart enklast för mig är artigt ignorerande och det skulle jag inte längre kunna göra på samma sätt om det blir så som jag vill. Konstigt att sånt här kan bli så svårt, jag brukar inte ducka för att prata om saker. Men det här är verkligen en elefant som bara finns där. Men jag får ju helt enkelt lösa det.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!