Inlägg från: Anonym (Tankar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tankar)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Nu är jag på rätt spår igen..det där greppet har släppt och har precis som tidigare blivit ersatt av en värme och uppskattning för personen..det är det här läget jag vill ha som default. Jag skall se till att det blir så, accepterar inget annat. Nu vet du det hjärnan :)

• Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-04 20:22:55 följande:

Äh, vad är det jag väntar på? Mest troligt något som aldrig kommer att ske... För det är säkert bara i min fantasi som intresset är ömsesidigt, eller hur? Jag blev utbjuden på dejt nästa helg. Hon är fin, smart och vet vad hon vill. Hon är absolut en kvinna i min smak... Och jag borde bara säga ja och se var det leder, men jag vill inte, kan inte! Jag vill att det ska vara sant, att det finns något mellan oss. Att du tänker på mig på samma sätt som jag tänker på dig. Jag borde säga ja, kanske kan jag få dig ur mina tankar om jag distraherar mig med någon annan? Jag vet redan svaret... Jag är bottenlöst förälskad, ser inga hinder, känner inga rädslor... Förutom att det skulle kunna orsaka obekväma känslor hos dig om jag visar vad jag känner och det inte är besvarat. Det stoppar mig! Faktiskt... Mest för att jag inte vill att du ska behöva känna så. Snälla, ge mig lite hopp om det finns något, eller släck det hopp jag har på vilket sätt du vill, bara ge mig något att gå på!

Fast...ibland sker verkligen det man drömmer om. Och om du funkar som jag så får man inte känslor obesvarat, de byggs upp gemensamt. Dejta är bra, jag gör som du. För mig ersätter det inte något men är ju kul :)

Tänk om det inte är obekväma känslor hon skulle få utan rätt extrem glädje om hon känner som du och du visar det...det skulle väl vara en fin gåva att ge..
  • Anonym (Tankar)
    Oviraptor skrev 2019-05-05 07:42:11 följande:

Vad är det för grepp? Är det samma som för mig, omöjlig förälskelse som verkar besvarad?

Japp, precis så. Finns inte på kartan att det inte är besvarat men så kan det vara ibland. Såna här dödlägen är inte bra för mig, behöver handla för att lösa det här tankeproblemet jag får. Rätt personer, fel tidpunkt.
  • Anonym (Tankar)
    Oviraptor skrev 2019-05-05 08:24:31 följande:
    Vad får du för tankeproblem? Är du också i en relation? Vad är det som hindrar er? I mitt fall är vi båda i en relation och kollegor. Vilken röra haha. Många frågor
    Jag menar det här att man är två personer som möts, det slår gnistor med en gång. Man är intellektuellt otroligt lika, men utmanar varandra hela tiden och den ömsesidiga attraktionen är så stark man kan ta på den. Meen...det kan inte bli något. Det är det här jag har problem med, att det kan vara mer på riktigt än något annat jag upplevt och då har jag ändå varit rätt aktiv på den fronten. Istället för vad som kanske hade varit en given utgång i 20-årsåldern resulterar nu i (om jag läser av rätt) två lite olyckliga människor som tycker det oftast är obehagligt att träffa på varandra numera. Och rätt fantastiskt när det är en bra dag och vi har den där ögonblickliga kontakten och attraktionen som alltid.

En av oss är riktigt upptagen.

Ja, många frågor, så är det ju :)
  • Anonym (Tankar)
    Oviraptor skrev 2019-05-05 11:43:34 följande:
    ok, jag förstår... ja det är ju trevligt när man har en sån dag. Men det blir att man mår dåligt sen, när man inte kan somna för att man tänker på personen. Men vad heter det, vad tror du att du skulle du göra om hon separerade? Hypotes.
    Ja, just då är det trevligt. Men kan vara liksom för bra, precis, så att man påminns om den där överensstämmelsen man inte träffar på så många ggr i sitt liv. Men vill ju som sagt få uppskatta den personkemin som vänner istället.

Om det skulle hända...då hade jag beklagat det...sen så hade jag sagt att hon skulle kunna gå på dejt med mig ;) Inget diskret närmande eller spelande..jo, den roliga typen av spel helt säkert men rätt direkt hade jag varit. Är mkt för guts och utan tvekan så är hon det med.
  • Anonym (Tankar)
    Oviraptor skrev 2019-05-05 16:47:49 följande:
    :) hoppas att hon får dig, du verkar vara rätt typ för en tjej som du beskriver. Men har du ingen som skulle motsätta sig att du drar på dejt med en annan?
    Ja vem vet. Nix, inte längre...bara några lösa förbindelser vilket passar mig rätt bra. Är kanske inte uppskattat där heller egentligen men jag gör ju som jag vill när det går...:)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Poem) skrev 2019-05-05 19:27:54 följande:

Jamen börjar det inte bli lite uttjatat detta. Jag går in och du går ut.. Jag vill att vi pratar på riktigt, börjar tro att det är ett dåligt skämt allting. Ska det vara så svårt? På riktigt.. Va fan är jag för dig, en jävla leksak?

Tycker det är dags att du berättar lite mer om den du tänker på...kom igen nu katten!!
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Poem) skrev 2019-05-05 19:59:45 följande:

Börjar fått lätt sandsmak i röven nu..

Hahaha!! Aj mina ögon...tycker du ska varna innan du gör sådär!
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Poem) skrev 2019-05-05 20:10:48 följande:
    Tror du klarar av lite naket! :)
    Vad vet du om det? Det kanske jag inte alls gör...kanske är djupt troende tom.
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Poem) skrev 2019-05-05 21:42:43 följande:

Vad har tro med nakenhet att göra?

Det kanske tom är en helig rumpa, vem vet?!

Jag vet inte? Kanske tänkte på ngt annat när bibelstudierna berörde det ämnet.

Ja ingen aning var din bildbank kommer ifrån, det vet du bättre...? :)
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!