• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du har ingen aning om hur mycket den där pussen betyder för mig. Tack.

• Anonym

Till mig själv:

För faan, ge dig! Skärp dig, fokusera, jobba så att du blir klar någon gång, sluta älta och tänka på allt annat. Det är bara en flykt, ett tvångsmässigt uppskjutande, är du rädd för att leva livet eller? Fokusera så att du blir klar om några veckor och sedan kan du göra det du egentligen vill och längtar efter. Ja, du kanske inte kan få ett jobb och äntligen kliva upp ur fattigdomsträsket om inte turen eller konjunkturen skulle råka vända, men då får du får du väl ta dig i kragen och skriva en bestseller istället. ;)

• Anonym

vi var själsfränder. det sade vi båda två.
    du och jag sa att vi alltid skulle hålla ihop. att det fanns inget som kunde dela på oss.

vi sade att vi aldrig bråkade, för det gjorde vi egentligen inte i vanliga fall.
    men nåt gick snett...  jag hade problem. det vet du.
    det var inte alls bra, det där drickandet.
    det va ju då vi bråkade.

tycker det är synd att du inte vill ge det en chans. terapi? vad som hälst. för den ofantliga kärleken vi hade till varann, den går inte att få till någon annan.
    vi gick ju alltid o höll varann i hand? vi pussade på varann flera gånger dagen.

kommer faktiskt aldrig att glömma dig..  känns som min andra hälft försvunnit nu... 

• Anonym

Det har varit så mycket nu, fram och tillbaka. Vågar inte ta initiativ igen nu, tror att du kanske har gett upp. Men om du vill något så måste du agera, jag kommer att överväga det noga och nästan helt säkert vilja försöka igen. Vi vet inget om framtiden men det är värt ett försök både för dig, mig och barnen.
    Om du inte vill så blir vi säkert lyckliga på något annat sätt. Jag är ledsen för att det blev så här, vi kunde ha gjort så mycket mer, annorlunda. Jag älskar dig.

• Anonym

Vad fan har jag gjort dig, för att du ska bete dig som ett svin mot mig?! Va?! Du är en riktigt jobbig bitch och dramaqueen, och jag hoppas du nångång (helst snart) får smaka på din egen medicin.

• Anonym

Till min sambo:

Du anar inte hur mycket jag ångrar att jag inte gjorde abort. Jag skulle ha gjort som du ville och sen gjort slut med dig. Du ångrade dig dock i lagom tid för att inte göra abort och ville istället ha barnet. Jag skulle gjort abort ändå. Nu sitter vi här med en 1.5-åring, du hatar mig, jag vill bara få dig att älska mig men det går inte. Jag hatar nog dig med ibland. Jag funderar varje dag på att göra slut med dig, men jag tänker på vårt stackars barn...

Om du åtminstone kunde krama mig nån gång, le mot mig. Det skulle göra så mycket... Men du tänker bara på ditt ex. Gå och var med henne om det är det du vill. Jag bara önskar att jag gjort abort så jag kunnat ta livet av mig. Om jag gör det nu så gör jag vårt barn mammalös. Det vill jag inte.  

• Anonym

Trodde att jag drömmer när jag såg ditt sms inatt. Du kan inte ha släppt mig. Du har bett mig dra åt helvete, men ändå vill du träffas och prata ut?! Efter snart ett halv år?! Fattar inte vad du vill. Svarar på ditt sms sen.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-02 06:22:59 följande:
    Trodde att jag drömmer när jag såg ditt sms inatt. Du kan inte ha släppt mig. Du har bett mig dra åt helvete, men ändå vill du träffas och prata ut?! Efter snart ett halv år?! Fattar inte vad du vill. Svarar på ditt sms sen.
    Jag ville ligga :-P
  • Anonym

DIN SATANS JÄVLA KÄRRING! Jag hoppas du får hjärtattack eller nåt liknande under jullovet och inte kommer tillbaks till ditt arbete efter jul.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!