• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till mitt ängla barn som dog i magen för snart 3 år sen du skulle ha varit omkring 2 år nu, undrar fortfarande hur du skulle ha sett ut. Om jag hade haft dig så skulle mitt liv har varit ett helt annat liv som jag har idag. Synd att du aldrig fick se dagens ljus. Du har fått tre kusiner på pappas sida:) 2 pojkar och 1 flicka.har lite kontakt med pappa din men det är väldigt sällan. Pussokram din mamma

• Anonym

Till den "perfekta" mamman:

Men du kan ta ditt jävla moralprat och stoppa upp det i arslet!

Okej, du är en såå duktig mamma som inte dricker längre, aldrig ens ett glas vin. Men se fan inte ner på oss andra som faktiskt vill ta ett glas vin med våra vänner ibland och inte tänka på mammarollen heeela tiden! Jag älskar mitt barn lika mycket för det.

Och ja, din unge lägger sig kl 19 och ni kliver upp 7 på morgonen. Duktigt! Jag njuter av att natta mitt barn runt 22 och sen få sova till 9-10. Det gör mig inte till en dålig förälder!!

• Anonym

Till mitt ex!

Fy fan för att du är så JÄVLA FEG! Men jag kommer att ringa och skälla ut dig på söndag för nu har det gått för LÅNGT! I hate you so much!

• Anonym

Till mitt ex som hänger här på Familjeliv.

Du är fortfarande den bästa älskaren jag någonsin haft, du var fucking amazing i sängen. Jag verkligen avundas din nya kvinna, hon måste vara den lyckligaste kvinnan i världen. I mitt nästa liv ska jag inte släppa dig.

• Anonym

Du dyker upp hela tiden i mina tankar och i mina drömmar, jag undrar om du också tänker lika mycket på mig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-22 10:52:35 följande:

Du dyker upp hela tiden i mina tankar och i mina drömmar, jag undrar om du också tänker lika mycket på mig.

AW, ja det gör jag!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-22 12:18:12 följande:

AW, ja det gör jag!
    Jag vet att chansen är liten att just du skulle vara den personen som det menat till men det gjorde mig faktiskt lite glad ändå.
    Så tack för ditt svar och god jul på dig Glad
  • Anonym
    MrC skrev 2012-12-24 00:46:49 följande:
    Du har ingen aning om vem eller varför jag ber om ursäkt. Hehe.
    Nu ska jag sova, varit en jävligt lång dag.
    Kan du inte skicka hen ett sms eller mail med ett enkelt förlåt?
  • Anonym

God jul finaste du. Kramen du gav mig har värmt mig i flera dagar. Vill ha dig, bara dig - nästa jul kan vi väl fira tillsammans!

• Anonym

Dra åt helvete! Blir så jävla trött på dig. Du är en stor jävla bluff tyvärr:( och jag hade otur och träffa dig tyvärr.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!