• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till mitt kära ex som kan dra åt helvete!

Just nu mår jag så jävla bra och det är så jävla skönt att vara utan DIG! Igår var jag hos N på efter fest och sen träffade jag J och han vart förbanad när han hörade vad du hade gjort i våras! Jag har aldrig haft så kul som jag har nu! Första delen av det här året vart ett jävla helvete pga dig och nu är det på TOPP! Jag är lycklig nu som J sa igår när jag träffade honom! Det är som en dröm just nu! Jag har träffat så underbara männiksor sen vi gjorde slut och det är jag så jävla glad över! Men du verkar ju leva i din egna lilla saga! haha. Sen fick jag höra att du hade varit otrogen mot N med hans dåvarande tjej?! Fy fan för dig över att du ens kan göra så mot din bästa kompis! Men du verkar ju inte förstå andras känslor FEGIS!!! 

Sen att du kallar mig för fegis,,, jadu vad fan är du då?! Seriöst ta och väx upp för i helvete!  

• Anonym
    Häpnad skrev 2012-11-18 17:10:50 följande:

Ok?
    Heja, liksom (i smyg)
    Obestämd

Det är ganska viktigt..... haha
  • Anonym

Jag saknar dig, tänker på dig hela tiden. Snälla hör av dig 

• Anonym
    Häpnad skrev 2012-11-18 17:20:48 följande:
    Varför hör inte du av dig?
    Jag har hört av mig
  • Anonym

Varför är du så kall, avståndstagande och kort emot mig?

• Anonym

Jag vill att du ska veta att du verkligen sårade mig. Jag brukade tycka att du var den trevligaste personen där. Den som nästan lyckades få mig att känna mig normal, som om jag var lika mycket värd som er andra. Men så var det plötsligt precis tvärtom. Utan någon synbar anledning började du istället behandla mig som en spetälsk. Och jag kan fortfarande inte låta bli att undra varför. För något skäl måste du ju ha haft? Var det verkligen nödvändigt?

Men jag kommer aldrig att säga något till dig. För hur det än är så har du ändå hjälpt mig mer än någon annan, och jag antar att det i slutändan är det enda som betyder någonting... 

• Anonym

Om du bara visste vad jag saknar det vi hade, som när du kunde komma förbi för att bara hålla om mig, det värmde och gjorde mig så glad så jag svävade på moln i flera dagar efteråt. Jag skulle behöva en sån kram av dig för jag känner mig så ledsen just nu :/

• Anonym

Fina, Fina du! Idag var vi så nära. Jag ville bara röra vid dig men vågade inte. Jag smälter av ditt leende och tänker på dig jämt. Puss.

• Anonym

Ni är självgoda och gör ingen nytta alls. Tvivlar på att ni ens vill eller försöker. Det känns mer och mer som en fasad, som något ni bara gör för er egen vinnings skull. Inte för oss, som det är meningen att ni ska hjälpa. 

• Anonym

Din otacksamma jävla bitch, nu har han suttit och betalat 5000 extra varenda jävla månad på ert jävla huslån, han har betalat din fucking jävla bil så du kan åka till africa, köpa ny cykel och ny dator.
    Och nu ska du kasta ut honom?
    Och så frågar du dig varför killar inte håller fast vid dig, din egoistiska, trögfattade jävla AAAAAARRRRRGGGHHHH!!!!

Du säger att du vill att han ska vara lycklig, men vad gör du, du gör honom fullkomligt misserabel, jag hatar dig, synd att du inte fick malaria och dog när du var i afrika. DU GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.

Till min pojkväns ex -lång historia, vill inte förklara, ville bara skriva det.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!