• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Jag vet att jag sa att vi inte bör höras mer.
    Innerst inne så vill jag det, jag vill att du hör av dig nu. Längtar sååå mycket efter att se dig igen. Det visar sig om din längtan är lika stor... 

• Anonym (Kär!!!)

Helvetes jävla skitstövel!!!!!!!!!!!!!

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-04-13 18:21:14 följande:
    Att du vet vad du vill med oss två!

Hur menar du älskling? Jag tänker på dig hela tiden!!
    Vet du det då? Vad vill du då?

Om du tänker på mig hela tiden? Varför hör du inte av dig då?
  • Anonym (.)

Din HELVETES JÄVLA okänsliga SKIT! Hur fan kan du vräka ur dig en sån sak! Och detta ska komma från en person som inte varit där för sina barn utan bara fokuserat på sin karriär och jagat kvinnor. Fått barnvakt hit och dit för att härja som en jävla alkis! Jag/vi har fan torkat spyor efter dig!  Vad har du bidragit till egentligen? Du fattar inte ens att du sårade med en sån kommentar men vet du...? Härefter kan du leva ditt jävla golfknullarpensionärsliv med din nya bäst fan du vill. Kommer inte ha tid för jag vill fan inte ha dig här igen ELLER hälsa på. När du sitter där ensam och undrar varför jag inte hör av mig kan du ju kanske fundera på hur du behandlat oss!! Have a fuckin nice life

• Anonym (.)

.. Och när jag ändå fortsätter så kan jag ju tillägga att du är så jävla pinsam med dina rasistkommentarer och översittarfasoner. Du tror att du är sååå rolig och mycket bättre än alla andra. Fy fan vad jag har fått skämts för dig. Du vet ju för fan inte ens hur man beter sig i ett rum!
    Mina barn ska fan hållas så långt borta från dig som det går.

Hälsningar din son

• Anonym

Hur ska jag bära mig åt att sluta tänka på dig? Ju mer jag tvingar mig själv desto mer tänker jag på dig istället.
    Önskar att du kunde höra av dig, men du är ju inte direkt känd för att ta första steget, därför har det blivit som det har blivit.

• Schrewelius85

Det är många sms jag vill skriva. Har dock lovat dej att ta de lugnt med de nu så du får känna efter vad du vill. Men de är faaan inte enkelt när mitt hjärta skriker efter dej.. Älskar ju dej !

• Anonym (Kär!!!)

Tack för det lilla vi hade!! Vi ses i himlen! Jag orkar inte längre.

• Anonym

Till mina syskon.Ni vände mej ryggen då jag gjorde mitt val av gifta mej med en invandrare.Jag konventerade till Islam långt innan äktenskap.Ni tror allt ont om min man bara för allt ni läser i tidningar att de är terrorister och kvinnomishandlare.Ni har så fel i allt.Ni vill inte lära känna min man och våra barn.Käre bror bara så du vet har dina pojkar träffat mina i all hemlighet,blev dom påverkade???Nej du har samma fina pojkar som mina.När vår mamma låg inför dödsbäddet så var ni där på boendet men ni ville inte ringa upp mej och säga att snart är livet slut för mamma.Ingenting sa ni,tack och lov för min moster som ringde upp mej.Fy för sådana syskon.Ni har bara varit avundis för att jag fick all uppmärksamhet då jag var liten pga min hörselskada.Men jag hade gärnat bytat med er.Det får ta mej fan vara nog mer eran rasist påhopp mot mej och min familj.Min man jobbar och sköter sej.Ni bara nervärderar mej med era blickar.Jag är helt ensam och har ingen konatkt med släkten sen all gick bort.Ni har missat mycket,ni kunde få gratis boende i min mans hemland,slippa hotellkostnader,få hemmalagad mat och turista runt med vår familj där.

Nej ni valde bort allt pga hans nationalitet.Hoppas det plågar er djupt och att mamma hemsöker er med ondhet.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!