• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (sssss)

Ja jag saknar dig så in i helvete och för varje gång saknaden och kärleken till dig försöker tränga sig på kväver jag den för jag orkar inte känna mer,du var aldrig snäll mot mig ekller visst var du det men ingen har sårat mig som du gjort och ingen har betytt för mig som du gör..men jag måste släppa taget om dig om allt...det var inte meningen..

• Anonym (longtimeago)

Till min första kärlek för många många år sedan, då jag var 15 år:
    Varje gång jag ser dig så tänder det till. Jag vet att det gör desamma för dig. Jag kommer alltid, alltid älska dig. Som ex, vän, ovän eller bara som en dröm... <3

• Leenda
    Balahir skrev 2011-10-23 13:54:32 följande:
    "fan vad du gör mig glad fastän du gör mig ledsen på en och samma gång.
    visa vad du tycker och tänker, våga chansa på livet, våga chansa på mig."

Oj, va de ja som skrivit de? Precis det vill ja skicka till mina drömmars man! =)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 22:05:18 följande:

eller hurGlad

Önskar att det är just du som sitter där bakom skärmen!
  • Anonym (tror)

Jag var kär i dig också. Jag vet inte varför jag aldrig vågade säga det. Så nej, du hade inte inbillat dig allt. Det kunde blivit vi två.

• Anonym
    Anonym (tror) skrev 2012-04-23 22:16:41 följande:
    Jag var kär i dig också. Jag vet inte varför jag aldrig vågade säga det. Så nej, du hade inte inbillat dig allt. Det kunde blivit vi två.

MJ?
  • Anonym (tror)
    Anonym skrev 2012-04-23 22:18:27 följande:
    MJ?
    Nä. AH, tyvärr.
  • Anonym (sis)

Kära syster. Du har helt fel. Det sätt på vad vis du upplever dej själv, och tror att andra upplever dej på, är en farlig mix av skev självbild och rena lögner. Både från din sida och från deras. Ja, det är sant. De vågar inte ta konflikten om ditt uppförande, så de låtsas hålla med dej. Allihop. När du inte hör, när de pratar med mig, berättar de hur de verkligen känner, och att de förstår varför jag inte orkar med dej. Hoppas att du lär dej någon gång, du är så pass gammal att du borde vara vuxen och ha lite självinsikt.

• Anonym
    Anonym (tror) skrev 2012-04-23 22:22:21 följande:
    Nä. AH, tyvärr.

Var värt ett försök :)...

Är så redo för att träffa dig igen, tyvärr är tidpunkten sämre än någonsin.
    Jag hoppas vi möts nåndag av en slump, det är vår enda chans! 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 22:14:00 följande:

Anonym skrev 2012-04-23 22:14:00 följande:

hoppsan ,knepig dator här...det hade varit underbart om det va så pricksäkertGlad
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!