• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (J)

Well, du kommer KNAPPAST bli bjuden av mig på några mer tillställningar. Hela vår vänskap har jag fixat alla festliga högtider för dig, men när jag ber dig om hjälp med ETT nyårsfirande så sviker du. Min midsommarfest kommer bli århundradets bästa men vet du vad? Du kommer INTE vara bjuden! 

• Anonym (Petronella)

Din snikna jävla fet kärring!!!! Till chefen!

• Anonym (k)

Jag saknar dig så det gör ont vissa dagar. När jag såg dig i affären visste jag inte vad jag skulle säga det var därför jag bara gick förbi. 
    Jag förstår inte hur det blev såhär och jag vill inte ha det såhär.  Om du bara kunde lägga allt som hör till det förflutna bakom dig och bara godta mitt förlåt för allt vad det är så vi kunde gå vidare.
     om jag ber om förlåtelse för det jag inte kommer ihåg? Om jag lär mig att läsa dina tankar så jag vet vad jag gör fel? 
    Om du slutade vara en sån dramaqueen. Om du slutade tycka så förbannat synd om dig själv. Om du slutade sitta uppe på dina höga hästar.  Om du bara kunde ta ett förlåt.
    Fy fan för att du inte bara kan svara i telefonen och prata med mig din präktiga idiot. Fyfan föratt du blandar in barnen i detta. 

fyfan föratt du inte ens skrev ett litet sms till mig om att jag blivit moster....

• Anonym (k)

Jag är helt övertygad om att vi två är menade för varandra. Men vi är i olika delar av världen och i livet. men har samma hjärta. Mitt är ditt och har varit det alltid. Kom hem.Kom hem till mig. 

• Anonym (k)

jag älskar dig mest men jag älskar henne mer.

• Anonym

Till dig:

Vill du gifta dig med mig? Kanske frågan kommer som en chock, kanske inte? Du vet vart mina känslor är, du är fotograf - du ser rakt igenom mig. Självklart vet du vad jag tycker och vill. 
     Du är allt jag vill ha. Min kropp skriker efter dig.

Jag vill ha dig i mitt liv!

• Anonym (enlitengrönsak)

Det kändes skönt att du hälsade först, jag blev faktiskt förvånad. :)
    Hoppas vi kan vara "inte ovänner" fram till sommaren..

• Anonym (M)

Till min kk: Jag är så jävla kär i dig :(

• Anonym (mail)

Mamma

Jag ska flytta från stan och jag hoppas du stöttar mig utan att ge mig 107 anledningar på varför jag inte kan och får flytta. Jag är tacksam för allt du gjort för mig men jag måste få vara vuxen och göra mina egna val utan att du stoppar, hånar eller hindrar mig!
    Du underminerar mig och får mig att tvivla på min förmåga när du alltid talar om hur usla idéer jag har, jag har tappat mitt självförtroende, eftersom du inte stöttar mina val och bara kallar dem; -Dumma drömmar! -Skärp dig! -Tänk dig för! Tänk på ditt barn! Osv.

Jag flyttar för att förverkliga mig själv och jag kommer att klara mig, du har gjort mig beroende av dig genom att alltid säga vad jag inte klarar och vad som inte kommer fungera! Låt mig lära av mina egna misstag isället för att klappa mig på huvudet och säga; -Vad var det jag sa, du skulle lyssnat på mig isället!

Jag är 29 år och du får mig att känna mig som 17 år! Jag kan inte ens bestämma i mitt eget hem!

• Zivah

Fattar inte vad som får en vuxen man att bete sig som en fjortis. Nu har jag varken tid, lust och kunskap för att följa dina tankegångar ännu längre. Jag har blivit sjukt trött på ditt barnsliga beteende. Det som började så bra har bara blivit tråkigare och tråkigare. Det räcker nu. Jag ger upp. Jag har helt enkelt tappat lusten och intresse. Hejdå mannen. Du är alldeles för komplicerad för mig både som vän och som man.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!