• Anonym (J)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Well, du kommer KNAPPAST bli bjuden av mig på några mer tillställningar. Hela vår vänskap har jag fixat alla festliga högtider för dig, men när jag ber dig om hjälp med ETT nyårsfirande så sviker du. Min midsommarfest kommer bli århundradets bästa men vet du vad? Du kommer INTE vara bjuden! 

• Anonym (J)

Du kanske undrar varför jag inte hört av mig på länge? För att du FORTFARANDE inte insett att du svek mig och vilken egoist du är. Om du bara ville fatta hur mycket jag har ställt upp för dig genom vår vänskap och ville ge lite tillbaka så skulle jag så himla gärna fortfarande vilja vara din vän. Men nu omöjliggör du det. Och kommer med största sannolikhet säga att all skuld är min och inte din.

• Anonym (J)

Till min dejt: vafan är det för fel på dej? du ska ha stenkoll på mej och frågar vad jag gör och vart jag ska. men ses vill du inte längre. vad fan döljer du????

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!