• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

vilken syn och inspiration jag såg utanför i kväll ,(-:  jag applåderar helt klart.

• Anonym

Jag har förändrats som person som fan sen vi gjorde slut! Har varit med om så mycket jävla roligt, och har ett jätte roligt jobb!!! I LOVE IT!!! =)

• Anonym

Tänker på vad du sa, men vet inte ens om du menade det! =(

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 13:17:23 följande:
    Jag var ganska säker på att du tyckte om mig men under den senaste tiden så vet jag inte längre, jag tycker i alla fall fortfarande om dig jättemycket.
    Jag förstår ändå på ett sett att du inte kan eller vill visa vad du känner men det kan ju vara så att jag bara har missförstått dig men jag trodde att jag hade hittat min själsfrände.
    Nu kommer jag inte att våga visa mina känslor för dig längre, jag önskar att en del saker kunde vara annorlunda.
    Som jag känner just nu så kommer det tyvärr bli du som får visa något först, du har nyckeln till mitt hjärta och det är bara du som kan öppna den och vill du inte göra det nu så får du spara nyckeln eller så får du kasta den i en mörk djup sjö.

din själsfrände kanske tänker samma (-: har du frågat kanske(-:
  • Anonym

har fått en jättebra förskola , det känns verkilgen trivsamt och glädjande och en förskollärare som e jätte trevlig , humor och öppen och lätt att kommunicera med  ...love it (-:

• Anonym

Jag trodde aldrig jag skulle kunna leva utan dig, men fasen så fel jag hade! Under bara några dagar har jag insett att jag är bättre och lyckligare utan dig. Hoppas du är lycklig med den lilla 93.an du gått och blivit tillsammans med! ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-07 11:20:52 följande:
    Jag trodde aldrig jag skulle kunna leva utan dig, men fasen så fel jag hade! Under bara några dagar har jag insett att jag är bättre och lyckligare utan dig. Hoppas du är lycklig med den lilla 93.an du gått och blivit tillsammans med! ;)

Har du oxå blivit dumpad av en idiot? Kram!
  • Anonym

Jag är fortfarande kär i dig, men fattar inte vad du håller på med! =(

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-07 12:49:32 följande:
    Har du oxå blivit dumpad av en idiot? Kram!

Haha! Faktiskt så var det jag som dumpade honom! Han försökte få mig tillbaka fleeeera gånger, men till sist gav han upp och hittade en liten flicka som är fyra år yngre än honom! ;) Själv då?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!