• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jävla arsel!!!

• Anonym

Tänkte skriva ett långt sms vad jag tycker om dig men jag orkar inte för du är så betydelselös för mig. Du är inte ens värd pengarna som det kostar att skicka det.

• Anonym

Till en vän

"Nu vet jag att du inte vill ha mig i ditt liv och har förstått att det nog är lika bra. Vi var bästa vänner men nu vet jag inte längre vem du är. På grund av dig har jag tappat kontakten med andra vänner, du ville ha mig för dig själv, blev svartsjuk när jag umgicks med andra. Men nu vet jag, du är en egoistisk jävel som vill att allt ska vara på dina villkor. Du tål inte att se andra lyckliga och tror att du är störst, bäst och vackrast, precis som större delar av din familj. Du är en falsk jävla nolla!"

• Anonym

Var du en gudasänd oas?
    Du hittade alla nycklar till mig med din fina person och ditt fina sätt.
    Du berörde mig på alla sätt du kunde och löstes sedan upp som i en hägring.
    Ge mig ro.
    Hämta det som tillhör dig i min själ eller stanna hos mig för alltid.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-02 11:59:57 följande:
    Till en vän

"Nu vet jag att du inte vill ha mig i ditt liv och har förstått att det nog är lika bra. Vi var bästa vänner men nu vet jag inte längre vem du är. På grund av dig har jag tappat kontakten med andra vänner, du ville ha mig för dig själv, blev svartsjuk när jag umgicks med andra. Men nu vet jag, du är en egoistisk jävel som vill att allt ska vara på dina villkor. Du tål inte att se andra lyckliga och tror att du är störst, bäst och vackrast, precis som större delar av din familj. Du är en falsk jävla nolla!"

det där hade jag kunnat skrivit till en av mina vänner som beter sig som en idiot!
  • Anonym

Jag gav dig all min tid. Jag gav upp så många saker bara för att du skulle känna dig trygg. Sen sticker du en kniv i ryggen på mig och träffar ***** bakom ryggen på mig.

Far åt helvete - kan du ta dig dit själv eller ska du ha skjuts?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-02 20:57:16 följande:
    Jag gav dig all min tid. Jag gav upp så många saker bara för att du skulle känna dig trygg. Sen sticker du en kniv i ryggen på mig och träffar ***** bakom ryggen på mig.

Far åt helvete - kan du ta dig dit själv eller ska du ha skjuts?

Det där skulle vara till min fd bästa vän! Hon strulade med mitt ex?!
  • Anonym

nej, känner du henne?!!!!

Fy fan och hon är så otroligt ful!!!! =( blä....

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-02 21:05:51 följande:

Det där skulle vara till min fd bästa vän! Hon strulade med mitt ex?!
    Mitt ex strulade med en annan man. Vill gärna tro att mannan lurade henne till det dock...
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-02 21:12:07 följande:
    Mitt ex strulade med en annan man. Vill gärna tro att mannan lurade henne till det dock...

Oj då!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!