Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag blir trött på alla jävla dessa stolpskott till killar!!!
Jag blir trött på alla jävla dessa stolpskott till killar!!!
mitt ex. du missuppfattar mig , vi två blir aldrig ett par i gen ,mitt hjärta har gjort ett val (-:och då vill jag inte sopa detta under mattan.det jag ville va att få en bra,sjust ,lugn relation för barnets o din skull,o det vet du,jag offrar mig inte för detta.men det är inte värt längre att lägga allt tid,energi och möda på detta som e rena döden jag orkar inte ,för det verkar ju inte kunna bli så,men det gör inget ...................hör av dig om du vill ha en normal relation för barnet ,du och jag blir det inte i gen .snipp snapp slut.
suga?
Ända sen du och mitt ex blev tillsammans så har hela kompisgänget slutat höra av sej till mig när ni ska ses. När ni ska festa så planerar ni det i smyg och sen får jag se bilder på facebook efteråt! Ni åker på festivaler, kryssningar, går ut och äter på restaurang tillsammans och ingen frågar om jag vill hänga med. Sen när vi väl ses allihop så är både du och exet som vanligt, hur trevliga som helst. M brukar dock vara lite avvaktande, varför? Ni verkar ju så tajta så hon har garanterat sagt vad det är till er.
Jag har frågat er två om ni är sura på mig eftersom ni beter er så konstigt men ni bara viftar bort det. Varför skulle ni vara sura på mig? Frågar ni med förvånad min. Ja, inte vet jag.... Men ni beter er ju som om jag har gjort er något. Varför vill ni annars inte ha med mig på saker?
Jag fick ju alltid vara med när jag och exet - din nuvarande pojkvän - var tillsammans? Var jag bara ett bihang då? Var det bara exet ni ville umgås med egentligen? Du och jag var ju bästa vänner! Eller? Det var iallafall vad jag trodde... Eller är det M som inte vill att jag ska vara med när ni hittar på något? Hon beter sig nämligen likadant... om inte än värre! Hela situationen känns alldeles genomfalsk! Jag vet inte var jag har någon av er längre
Något fel är det ju iallafall, varför inte bara klämma fram vad det är?
Jävla idiot. Kan du inte bara lämna mig och v ifred? Vi har det ändå bättre utan dig.
Mm, dina mjölkstinna tuttar gjorde mig så hård, kommer aldrig att glömma...
Igen ikväll kanske, eller är din gubbe hemma? =D
Till fd du tror du e min pappa seriöst lägg ner det du håller på med .
du har talat riktigt illa om mig tidigare och då menar jag riktigt illa , ditt snack e smickrande, men en sak ska du veta ,det är inget jag bevekas av ...ha det.