Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Fy skäms på er snåla svenska män

hummena skrev 2011-10-10 22:08:42 följande:
    Tyvärr? Du menar att du såg fram emot att ligga runt för pengar, men på något sätt blev snuvad på den möjligheten?

*dog lite*
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    fihima skrev 2011-10-11 00:26:56 följande:
    Oj va manga som blir blir arga för ingetting 
    förstar vf den är en av dem hetaste debatterna här  Flört

Jag är inte det minsta arg. Tycker dock ämnet var intressant.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd

*käkar popcorn* Cool

Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-11 01:05:19 följande:
    Finns det ingen nedre åldergräns på FL? Det vore ju skoj om folk åtminstone lämnat högstadiet eller så, både språkligt sett och mentalt.Drömmer

I´ll drink to that Skål
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Gung Ho skrev 2011-10-11 01:13:03 följande:

Hahahahahaha, helt hysteriskt roligt!

Tja, om man vill leva i en värld där man som kvinna som främsta medel för påverkan skall vägra 'tillfredsställa'  mannen..... Då får man nog vara nöjd med stenåldersgrottan man blir kvar i...

Jag bjuder gärna en kvinna på mat om vi är på en dejt. De tjejer jag dejtar är dock så självständiga så svaret blir nog, 'bara om jag tar nästa'.....
    Däremot tycker jag det är tråkigt att 'dela' en nota, bättre att låta det jämna ut sig i längden...då får ju alla uppleva den sköna känslan att bjuda på något..    
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    ulfsas skrev 2011-10-11 09:52:00 följande:
    Är det inte så att (många) kvinnor dels vill bli uppvaktade/jagade på ett traditionellt sätt, bjudna, men strax därefter så skall allt vara helt jämställt.....på ett för vissa passande vis.

Jag brukar bjuda på middag osv men det finns en gräns när man kan börja känna sig olustig om det aldrig finns en tanke på att bidra från kvinnans del. 

Jo, det kallas att plocka russinen ur kakan.

Håller med dig i det du skriver, taskig inställning är väl det minsta man kan kalla det.  
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Sockertoppen27 skrev 2011-10-11 04:10:43 följande:
    En riktig man bjuder alltid kvinnan på första dejten. Det förstår bara dom som  har stil och klass.  

*funderar på att skaffa en avatar med mer klass och stil* Oskyldig
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    TheCoopers skrev 2011-10-11 10:58:34 följande:
    eh va finns såna ?

Om du visar röven får du middagsinbjudningar i inboxen. *klassig och stilig*
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Aluminium skrev 2011-10-12 06:43:06 följande:
    Vad roligt att någon hade något positivt att skriva om Sverige & Svenskarna, istället för att klanka ner på värdlandet i 85 sidor. Man blir ju väldigt positivt inställd till invandrarkvinnor (& män) efter att ha läst vad dom egentligen tycker om oss, inte någon gammal fördom, utan här & nu, svart på vitt. Man lär så länge man lever..

Så du tänker döma alla invandrare efter dessa inlägg på FL? Förslag: ta en titt på genomsnittssvensken också då.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Aluminium skrev 2011-10-12 17:40:35 följande:
    Är dom också gratisätare?

Nej, socfall.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Aluminium skrev 2011-10-13 06:29:38 följande:
    Du menar på fullt allvar att genomsnittssvensken är socialfall? Eller menade du gratisätarna?

Genomsnittssvensken på FL var det som avsågs nu.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Naoko skrev 2011-10-13 06:49:11 följande:
    Jag tror att det handlade om att dra slutsatser om en stor grupp människor utifrån trådar på Familjeliv. 

Bin-go.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Naoko skrev 2011-10-13 10:43:21 följande:
    Om jag gjorde det skulle jag antagligen bli djupt deprimerad och hänga mig så småningom.

Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Naoko skrev 2011-10-13 18:26:32 följande:
    Men du får ju räkna med att det folk kommenterar är vad du skriver och inte vad du tänker, det är faktiskt en ganska bra sak att kunna. 

Tack. Du besparade mig massa skrivande.
    Krengt och på hoppad
Svar på tråden Fy skäms på er snåla svenska män