Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

Fy skäms på er snåla svenska män

fihima skrev 2011-10-09 13:05:48 följande:
    för att bara titta pa min skönhet

Men herregud... är hela jävla FL nerlusat av troll eller?

Hur har du tänkt dig med de fula brudarna då? Ska de ge  ett snabbt BJ för att slippa betala maten?   
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Bjuder man ut någon, skall man givetvis betala.

-"Jag skulle vilja bjuda ut dig på middag på fredag".
    I sånna fall bjuder man ju då, alltså betalar.

Men...

-"Ska vi gå ut och ta en drink på fredag?"
    är ju lite annorlunda. I sådant fall tar i alla fall inte jag för givet att killen betalar.                   
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    tricky skrev 2011-10-09 18:22:57 följande:
    sa sammanfattning av traden hittils; sverige uppfostrar inga man och sveriges "kvinnor" vill inte ha man!

hahaha klart som fan att ni trivs med varandra :)

Underbart va? Gör det dig arg eller?
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    tricky skrev 2011-10-09 18:50:14 följande:
    Aningen. Tycker synd om minoriteten bestaende utav valuppforstrade man och kvinnor som i allafall erkanner att de faktiskt vill ha blommor eller bli bjuden pa middag ibland :) Men icke sa nicke vi splittar och raknar varenda krona for ratt ar ratt, hahaha hilarious.

Jag tar gärna emot både blommor och middagar när jag blir utbjuden. Däremot förväntar jag mig inte att killen alltid betalar under alla omständigheter (se tidigare inlägg). Stor skillnad.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    tricky skrev 2011-10-09 19:12:25 följande:
    Sluta ta at dig, bjud frugan eller mannen pa donkan utan att fraga om 48 kronor nan gang :)

Du verkar besatt av "Donken"... Är det dit din man tar dig? Jag skulle inte äta där någonsin. Vare sig jag betalade eller blev bjuden. Kräks
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Polly S skrev 2011-10-09 19:18:21 följande:
    de inläggen ignoreras. (intressant dock, det tricky skriver om har jag inte sett ngn förespråka i tråden)

Har inte heller sett det, intressant.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    tricky skrev 2011-10-09 19:21:25 följande:
    Jag forsoker faktiskt satta mig in i era snaljapars situation.

Det är väl du som är snåljåpen. Eller?  Oskyldig
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-10-09 19:23:54 följande:
    Du har som sagt missförstått hela poängen. Det är vad jag kan se ingen som har motsatt sig att bjuda eller bli bjuden då och då, det är när andra förväntar sig att man ska bli bjuden personer i tråden vänder sig mot.

Som att tala för döva öron.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Jennywise skrev 2011-10-09 19:39:45 följande:
    Så man har alltså stil och klass om man är ett urblåst våp som ligger med män för Mcdonaldsmat? Jisses, då är jag nog hellre en snål svennebonde.

Skål
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    tricky skrev 2011-10-09 20:19:43 följande:
    Tycker du? Jag tycker det nastan har varit tvartom bland muslimer, att kvinnan tyvarr nastan aldrig har haft egna pengar och att mannen har koll pa hela ekonomin och bestammer. Ar inte fordomsfull utan detta ar tyvarr det jag har fatt se och hora. OT I know.

Det beror ju givetvis på om kvinnan jobbar eller inte. Men om hon har jobb/får pengar så är de hennes. Det är i princip vedertaget inom islam. Det är i alla fall vad jag har fått se och höra när jag bodde i ett muslimskt land.
    Krengt och på hoppad
Svar på tråden Fy skäms på er snåla svenska män