• Mickan73

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

• Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Anni)
    Anonym (Jinhou) skrev 2024-09-13 15:59:10 följande:
    Ja, eller så finns det några personer härinne som sätter det i system att trycka tummen ner. 🤷?♂️ För min egen del så gillar jag det mesta - inte på mig själv så klart utan på er tjejer/kvinnor.😂
    Det är nog en och samma har flera olika konton efter som man kan få tre tummar ner på raken inom några minuter ibland

• Anonym (Babe)
    Anonym (Anni) skrev 2024-09-13 22:12:10 följande:
    Det är nog en och samma har flera olika konton efter som man kan få tre tummar ner på raken inom några minuter ibland

Ja, noterar samma fenomen som du gör! Ett nättroll som ogillar tråden? Rentav ogillar kvinnor? 

Oavsett är mitt val idag ett par vita spetsiga trosor. Solen skiner. Nice sommarfeeling! ☀️

• Anonym (Jinhou)
    Anonym (Anni) skrev 2024-09-13 22:12:10 följande:

Ja, så är det nog säkert. Lite märkligt annars att få tre tummar ner efter varann på så kort tid. Men men det finna folk till allt, det är bara att inse helt enkelt. Tråkigt som sagt!🤦?♂️
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Anni) skrev 2024-09-15 22:07:27 följande:

Röda hipster 

Det är riktigt snyggt, sexigt och väldigt vackert😍👌🏽
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Babe) skrev 2024-09-15 12:50:26 följande:

Ja, noterar samma fenomen som du gör! Ett nättroll som ogillar tråden? Rentav ogillar kvinnor? 

Oavsett är mitt val idag ett par vita spetsiga trosor. Solen skiner. Nice sommarfeeling! ☀️

Ja, troll finns det överallt, framför allt på nätet där det kan gömma sig bakom olika konton. Tråkigt att det ska vara så men de har väl ett begär att få vilja tycka annorlunda och skapa lite irritation bland andra skrivande personer.

Snyggt med vitt iaf😍👌🏽
  • Anonym (Anni)

Som vanligt hipstertrosor som är svarta dag 

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?