• Mickan73

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

• Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Babe)

Nyfiken i en strut här. Vem dissar trosmodeller, tyg material och färg? Passar verkligen ingen trosmodell hen? Utbudet är rätt intressant och diversifierat eller varierat. 

Konversationen mellan reclaimyourself och mig hamnade möjligen out of topic. Hen visade förståeligt ett behov av ventilera gallringen av uttjänta och använda obekväma trosor och BH modeller och orsak till det. Okej?

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Babe) skrev 2024-08-07 21:27:56 följande:

Nyfiken i en strut här. Vem dissar trosmodeller, tyg material och färg? Passar verkligen ingen trosmodell hen? Utbudet är rätt intressant och diversifierat eller varierat. 

Konversationen mellan reclaimyourself och mig hamnade möjligen out of topic. Hen visade förståeligt ett behov av ventilera gallringen av uttjänta och använda obekväma trosor och BH modeller och orsak till det. Okej?

Det verkar inte vara något som faller hen i smaken och då tycker jag att man kan lämna tråden i stället får att ge 👎på alla inlägg 
  • Anonym (Lelle)

Solkade ned dom och går nu med rumpen bar 🥰

• Anonym (Babe)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-08-07 21:43:16 följande:
    Det verkar inte vara något som faller hen i smaken och då tycker jag att man kan lämna tråden i stället får att ge 👎på alla inlägg 
    Instämmer helt. 👍
  • Anonym (Lelle)

Nu blev rosa som spänner åt gott där bak 🥰

• Anonym (Babe)

Japp! Tummen ned only keep on going. Glädjeförtryckare där! 🤔 Tillför något du själv gillar much. Stämningen blir garanterat trevligare. 

• Anonym (Lelle)

Bytte till mormors gamla beige 🥰

• Anonym (Lelle)

Tajta rosa som smiter åt kring ändalykten 🥰

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?