nya mamman skrev 2012-05-22 10:36:33 följande:
Tror jag hoppar in här... om det är ok. Fick veta igår att jag är gravid, för fjärde gången. Har två äldre barn, födda 2004 och 2006, med en annan man. Jag och sambon fick vårt första gemensamma i januari i år, hon är alltså 4,5 månad bara. Så det blir ganska exakt 1 år emellan dessa om detta går vägen.
Just nu är jag inne i fasen "vad ska alla andra säga och tycka?" Men det går nog över, det är vårt liv och vårt val. Vi är ju vuxna människor!
Men det känns som det kommer att bli en prövning, då vår dotter kanske inte ens ha börjat gå då! Själva grejen med 2 blöjbarn är annars det minsta problemet.. det är väl mest hur man ska hinna med??
Välkommen =)
Det kommer nog att bli en prövning men det kommer att gå bra! Jag hade fyra blöjbarn ett tag, man blir ganska snabb =)
Usch, vad mina är gnälliga idag, två är på dagis och två går i hälarna på mig och gnäller. Har sått fröer i landet idag på fm, kul att få det gjort. Ska försöka gräva ner några solrosskott oxå, har typ hundra, det var lite fler som tog sig än jag räknat med =)