Inlägg från: Zargenta |Visa alla inlägg
  • Zargenta

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Kan inte lägga upp via mobilen tyvärr... Namn nej inte än:( allt har iaf gått bra, alla lever och mår bra, värst är det med mig eftersom jag inte går att smärtlindra bra pga att mitt ben domnar av och jag inte kan röra mig och vara uppe ;( men det går ändå, smärtan är hanterbar!

• Zargenta

Livet flyter på smidigt här hemma tack vare maken som är så hjälpsam! Vi får sova mer än vi trott, storebror sover 19.30-09 ca och bebis sover 01-05 ammar och sover vidare till 8-10 med ev amning mellan :) mitt snitt har en glipa som läckt blod pga hematom men har inte ont alls. Dock åkt på inflammation i tandköttet vid visdomstand som ev måste opereras bort pga knasig rot... Så där har jag ont istället trots penicillin och Alvedon

• Zargenta

här kommer ett par bilder på vår nyföding som ännu ej fått namn... knepigt värre för oss... 

110928 Vår lilla Perryn <3
  • Zargenta

Tack tjejer :)

• Zargenta

Hehe inte wilmer eller isaac för oss ;) vi har ett namn vi kanske ska använda, återkommer när vi bestämt oss!

• Zargenta

Nu har vi bestämt oss, Collyn blir det ;)

• Zargenta

Collyn var också och vägde/mätte sig igår, gått upp 600g på 2 veckor och totalt 4cm sen födseln :)

• Zargenta

Lite gnäll igen från mig, tokförkyld och barnen är snuviga de också... Fick samtal i helgen från min "extramamma" som sa att hon inte kan komma och fira min 30års dag nästa vecka. Fick samtal imorse av min pappas andra Fd, min farfar åkte in igår med hjärtat som strular och min pappa voltade med bilen igår kväll och har brutit ryggen... Självklart blir jag orolig för deras hälsa, men det känns som ett dåligt skämt alltihop, det händer alltid något kring min födelsedag varje år som resulterar i att jag blir ledsen och min födelsedag blir förstörd... Pappa är inte förlamad iaf tur i oturen! Farfar får kanske åka hem idag...

• Zargenta

Imorgon börjar Perryn på förskolan <3 Oj vad tiden går fort ändå...

Minstingen har drivit mig till vansinne på nätterna senaste månaderna, vi har försökt få han att sluta "äta" på nätterna, han får vatten i nappflaska (förut fick han ersättning och sen även välling).

Det hjälper inte då han vaknar av vana 3-4ggr per natt och GALLSKRIKER tills han får flaska (spottar ut nappen och skriker ännu mer om vi försöker med den)

Snälla hjälpa oss?! 

• Zargenta

Och på vårt håll efter 3 år ihop 1½år som gifta och två barn, så ska vi separera(skilja oss). Mitt liv har blivit förstört och jag är så sönderstressad just nu. 

• Zargenta

Jag kom ju på honom för ett år sen med att ha sexchattat med en massa tjejer under ett halvår sedan. Vi har sen dess gått i parterapi och enskilda samtal för att "försöka" iom att jag då var gravid och vi hade ett litet barn sen tidigare. 

• Zargenta

Han säger att han inte kan förstå hur han har kunnat göra så här. Svika mitt förtroende och vår familj. 

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)