Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
God fortsättning allihopa! Hoppas alla har det bra. Vi är i stugan över nyår. Trevligt men trångt! Rinnande vatten är något väldigt underskattat.
God fortsättning allihopa! Hoppas alla har det bra. Vi är i stugan över nyår. Trevligt men trångt! Rinnande vatten är något väldigt underskattat.
Emelie, snart snart, tänk vad lite två veckor i livet är. Snart är det dags, håller tummarna att allt går bra!
Emelie, jag vet :) sista veckorna känns som månader!!!!
Eq85, han ni fått provresultatet?
Åh så skönt. Grattis!!!!!!
Ja, välkomna alla nya. Kul med lite nytt. Själv har jag fyra killar 4, 4, 5 och 6 år och en liten tjej på 10 månader. Bor i hus på landet. Gubben är sjukskriven (fast inte just nu för nu är han utförsäkrad) och livet kan vara ganska tufft ibland. Jag är föräldraledig med lillan. (Och borde sovit för en timme sen, skriver mer en annan dag)
God natt
Hejsan allihopa, här är det tyst. Jag hinner knappt skriva själv, jag fick för mig att möblera om litegrann... Eller typ riva några väggar och bygga några nya
Nu blir det föräldrasovrum på nedre våningen så jag får tillbaka gubben min till sängen. Trött på att somna och vakna själv.
Jag tror jag blir tokig! Alla ungarnas overaller går sönder samtidigt. Tur att man kan jaga begagnat på fb
Ok, dagens tips till alla småbarnsföräldrar är att INTE ställa två liter mjölk på spisen för att sen gå och byta bajsblöja....
Jag tycker synd om mina ungar och om oss föräldrar om de har ärvt våra humör. Tänk om de har fått det värsta av mig och det värsta av maken (som är finne). Det märks redan och jag hoppas att det inte blir värre men jag befarar det värsta :)
Trots och bråk har vi gott om i detta hus, syskonkärlek på hög nivå!
Nä justi vad hemskt. Usch så jobbigt. Kram
Heja Emelie!
Välkomna nya :)
Justi, håller tummarna för dig. Ovissheten är så jobbig
Grattis!!!!!!!!!!!
Vilken liten sötnos!
Vi är uppe i stugan, sitter just nu i bilen och väntar, maken är in och köper en ny skoterkälke. Ungarna suckar och frågar efter McDonalds. Vi åker på skoterturer och grillar och fiskar. Tyvärr är snön snart borta, hoppas kylan kommer tillbaka snart.
Justi, så underbart!!!!
Trots. Jag är så trött på trots. Ungar som skriker och stampar i golvet och får vansinnesutbrott för minsta lilla. Alla fyra är som galningar just nu. Lillan fyllde ett år häromdagen och firade med sprutor på Bvc. Och idag är det snö igen. Vad ska det vara bra för?????