Inlägg från: tilj75 |Visa alla inlägg
  • tilj75

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Trött och grinig :(
    Problem med en av bonusarna som tror vi är ett hotell eller nåt. Riktigt jobbigt.
    Hoppas ni andra har det bättre. Jag känner mest för att ta mitt pick och pack och alla barn och åka till mamma. Kommer inte att ske men tanken slog mig. Kram på er!

• tilj75

Neeeej, skrev ett jättelångt meddelande på telefonen och allt försvann.
    Vi är i stugan, har varit på stranden hela dagen, killarna badar i svinkallt vatten och jag har gått fram och tillbaka med vagnen i bh och trosor, känner mig som moby Dick ungefär, stor och blek. Har puttat vagnen med magen och virkat samtidigt, vad gör man inte för att få låtsas att man har egentid och tid för sin hobby

Har internet ibland om det blåser från rätt håll

• tilj75

Jag har ju förresten fyra på tre år, vilken tur att det inte är en tävling. Irja känns som en sladdis

Kram på er, hoppas ni också har finväder.

• tilj75

Emelie, tills de flyttar hemifrån? Beroende på hur rummet ser ut och hur bra de kommer överens. Tycker det är så knäppt idag att det nästan är ett måste att barnen SKA ha eget rum.
    Är ju en annan sak om det är pojke flicka, kan ju bli lite känsligt...

Ungmamma, usch så jobbigt. Jag är gift så jag kan inte säga hur det är som ensamstående. Men jag sköter allt vad gäller hem och barn pga andra omständigheter och det är jobbigt att hinna med allt men det går. Väldigt frustrerande när man känner att man inte räcker till.

• tilj75

Sabrina...
    Tufft, ja. Underbart, ja. Egentid, obefintlig för mig men inget jag lider av. Sömn, få se nu, det har jag vaga minnen av att jag nån gång i tiden fick regelbundet.

• tilj75

Ungmamma, usch så tråkigt.

Ioanna, grattis :) och välkommen hit!

Känns som om jag spammar tråden, har ingen tv i stugan, surfar på telefonen när jag ammar.

• tilj75

Storsjön är inte varm men nu har jag badat och simmat i en kvart
    Fortfarande sol, imorgon åker vi hem från stugan.

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)