Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Garhhh i dag har inte varit en av de roliga tanken var att jag och flickorna skulle i zoo maken skulle iväg as tidigt pga av något med hans syster mm ingen aning fattade det inte som oftast när det rör sig om manden och hans familj de säger hoppa han säger hur högt??
Nå han åkte kl 10 kommer vi äntligen ut ur dörren halvvägs in på cykelen ber jag stora tjejen om att ta vantar på då visar det sig att hun tagit dem upp ur fickorna var jag lagt dem och lagt av dem hemma, hennes händer är väldigt torra om vintern och en dag i zoo utan vantar duger inte när det är 0 grader ute. Jag belv sur och sa det fick vara nog cyklade hem gav dem lunch så började mellersta sitta och leka och smörja leverpostajen överallt så åkte hun i säng, så hun grät sig själv i sömn.
Minsta har et tigerspring som heter duga och skriker och gråter omvart annat så hun kom också in i säng och medan jag la henne somnade stora tjejen bakom oss i sängen, så nu sitter jag här och väntar på de vaknar så vi kan åka ut och handla..