Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Hej liila, välkommen =)
Hej liila, välkommen =)
EQ85, så jobbigt det låter.
Zargenta, åååååå, så söt
FruMadde, usch, det låter som en jobbig kost men huvudsaken är väl att det hjälper antar jag
Det är väldigt tyst här inne, har alla gått i ide? Jag springer på MVC, specMVC, UL, diabetesläkaren titt som tätt nu. Mår ganska bra men det blir två tre besök i veckan. Killarna är förkylda men det börjar väl förhoppningsvis gå över snart, de har varit hemma i veckan och med snoriga näsor och hosta och svinkallt ute så har vi varit inne alldeles för länge. Men jag är glad över ursäkten att slippa gå ut även om det känns att ungarna behöver det. Börjar bli jobbigt att få på alla alla ytterkläder och när vi väl är ute så orkar jag varken gå eller stå och fryser direkt.
Idag var jag och handlade på en stor coop (utan barn!!!!) och hittade barnskor på rea. 75%. Köpte vinterkängor till nästa år, springskor och gummistövlar till alla killarna, 12 par skor för under 600. Det är en risk att chansa men om två par vinterkängor passar (eller fler) så har jag gått med vinst.
Jag vill virka klänningar till bebis men vet fortfarande inte om det är flicka eller pojke. Och en rosa bebisfilt.
Hoppas alla har det bra i vinterkylan, vi hade -24 i natt, brrrrrr.
MiniMillan, så skönt att doktorn kunde laga vovven. =)
Rutiner är underbart! Och att sen efter flera år kunna släppa lite på rutinerna är lika underbart det =)
AAEV, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGDEN!!!!!
Sommar08, tyvärr ingenerfarenhet av den vagnen.
Skogsmulle, välkommen!
Jag har haft en rolig dag för jag har träffat mamma och syrrorna, men fyraåringen driver mig till vansinne. Utbrott i en affär, hur jobbigt som helst och alla stirrar och sen när vi kom hem så skrek han i minst en halvtimme. Driver mig till vansinne. Känner mig som världens hemskaste mamma =(
Ronjas, oj, låter som om du har fullt upp. Här har det varit lugnt idag, grabbarna har varit på dagis och jag har vilat. Hade en jobbig natt, var inne på förlossningen en sväng men allt var ok och sen har jag drömt mardrömmar och inte kunnat sova. Har lyckats dammsuga så nu sitter jag och tar igen mig ett tag men ska väl ta och sätta fart med middagen snart. Vet inte riktigt vad pojkarna gör för det har helt plötsligt blivit tyst i huset, antagligen har de fastnat i en film på övervåningen, ska nog undersöka saken, lite smygande, om de kollar på film får de nog hållas så det blir lugnt ett tag till =)