• Justi

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Nu har min lilla Laura hunnit bli 3 veckor å allt har flytit på fint fram tills nu.. Min 2 åring trotsar bara mer å mer å ja e så sinnes sjukt trött! Igår fick ja mjölkstockning, feber å frossa fyfan vilken natt!! Å idag tog jag bort tejpen från snittet å upptäckte att såret inte har läkt utan va öppet på vänster sida, skit obehagligt så ja fick ringa killen å åka till sjukan me båda barnen. Dom sa att de inte va farligt men de känns ju sinnes sjukt att gå runt me ett sår på magen som dom inte ens tejpade.. Bor själv me barnen så någon avlastning kan ja ju bara drömma om! Usch sonen är värkligen omöjlig å de känns som de enda ja gör e å gapar på han nu för febern gör mig typ galen! Hur överlever ni?? Ja orkar bara inte just nu!

• Justi

Verkar som om ja får börja skriva här igen.. Har en son på 3 år och en dotter på snart 9 mån.. Prickade äl nu i lördas å har nu en fruktansvärd mensvärk.. Precis som ja hade me dottern.. Undra om de växer ett till litet frö där inne, ska testa me ett tidigt test i helgen tänkte jag

• Justi

Japp! Nyplussad ;) sonen kommer va 3 år å 10 månader och syrran kommer va ca 16 månader när den lille i magen tittar ut (om allt går som man vill då) är nu i v 5 å de verkar som om ja kommer få klara mig själv.. Gubbafan vill att ja gör abort, vi bor inte ihop å han kommer å går precis som de passar honom så ja e van att va själv.. Men yeeeii ja e glad ändå!

• Justi

Här går de inget vidare :( pappan står fast vid att jag ska göra abort och min mamma sa förut att hon inte ville veta av mig med för hon inte orkar.. Tack för den. Nu står ja helt ensam me 2 småbarn å en till på väg som ingen annan verka vilja ha.. Hemskt!! Ja älskar ju redan de lilla pyret! Ensam e stark lr va säger ni? Tur att ja har fantastisk släkt å vänner som stöttar mig iaf

• Justi

Ni som e experter! Igår fick jag en klarröd blödning, rann till rejält men inga klumpar å ingen smärta. Va i v 6+2.. Åkte in till gynakuten å hon sa att man ser ingen gulesäck å inga hjärtslag, fostret såg ut att va i v 5.. Jag förberedde mig på att ja hade fått MA.. Nu när ja tänker efter.. Ja hade sex den 18 jan, men fick mensvärk den 23 jan, precis som ja fick me dom andra när ägget fäste. Altså om ägget fäste 5 dagar senare än ja trodde så va ja i v 5+4 igår.. Kan de vara så att blödningen berodde på annat å att de e för tidigt för att se hjärtslag? finns de hopp?

• Justi

Mm kom på de oxå.. Så hennes uträkning borde stämma. Inget blod alls idag å har inte heller haft några smärtor.. Tänk om de e ett litet mirakel i magen!! Hoppas

• Justi

Tack, domen kommer nästa torsda. Har bokat in mig på en vul. Antingen ser man hjärtslag eller iaf att de har växt sen i måndas eller så blir de skrapning :(

• Justi

Gud så fin hon är!!

Här har de skett ett mirakel! Va på ul idag för ja kunde inte hålla mig tills på torsda.
    En läkare tittar me ul å säger att hon inte ser något alls för mina snittärr e ivägen så hon ringer efter överläkaren som kommer å kollar, efter typ 5 min hittar hon hjärtslag!!! Gissa chocken! Haha ja va säker på att ja hade fått mf!!

• Justi

Tack tjejer, men jaghar lite svårt att glädjas, har mycke ångest över situationen, förutom mina vänner så vade jag varit helt ensam. De känns lite tomt å ja kommer få de tufft. Jag försöker koncentrera mig på att de kommer en till liten underbar bebis å de gör mig helt varm inombords, dock inte så långvariga stunder :(

• Justi

Idag gjorde jag nytt ul å allt ser finfint ut. Är i v 10.. Känner mig lättad å ja börja längta smått nu :) måste lära dottern gå innan bebis kommer haha, kunde era 17 månaders gå i trappor? När man håller dom i handen såklart. Ja ska snittas å ja kommer inte få bära henne alls

• Justi

Baby doll va avis ja blir! Vill oxå ha 6 st! Fast om man tänkter logiskt så e ja ensam me snart 3 så man hade kunnat säga att ja snart har 6 st om ja å gubben hade bott ihop ;)

• Justi

Eq85 vilken vecka e du i? Så jobbigt me SD hade oxå massa i förra graviditeten. Hoppas ja slipper nu

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)