• Justi

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

hej hoppar in här, vet inte va ni räknar me tätt men sonen är 2 år å dottern är beräknad 1 maj.
    sonen vaknar jämt på nätterna å jag orkar inte mer, undrar hur de kommer funka när lillan kommer, någon i samma båt?

• Justi

nu kommer ju ja nästan ha 2,5 år mellan mina, men jag är redan sugen på en till, va tycker ni är nackdelen på att ha tätare mellan barnen än va jag kommer ha nu?

• Justi

usch för dessa senaste dagarna, känner mig skit trött, lillan i magen ligger i tvärläge i v 35. min 2 åring vill inte sova alls längre å han är nog i den värsta trotsåldern man kan tänka sig, min kille flyttade ut för över en månad sen å lovade att han skulle vara här ofta å hjälpa till mycke vilket inte har hänt. efter sonen trodde ja inte att ja skulle ha fler barn så ja gav bort alla bebis grejer och ja får inget tillbaka, mina vänner glömmer att bjuda me mig på fikor osv. känner mig as tjock, ouppskattad, oomhändetagen å bara helt slut i både kropp å sinne. förlåt om ja tynger ner er haha bara skönt att få klaga ibland

• Justi

tack tjejer, idag känns de lite lättare nu när vi har fått sova. dock så är jag fortfarande sjukt orolig inför förlossning osv, jag sitter i vårdnadstvist å har första rättegången den 15 april å jag har bf 1 maj så ja hoppas nästan att vattnet går innan så ja behöver boka om rättegången haha,

• Justi

Omg fick Snittdatum idag, den 23 april får ja träffa min lilla prinsessa! helt sjukt

• Justi

är det ett bra datum att fylla år på tror du? :) jag tycker iaf de låter bra ;) börjar dock bli nervös

• Justi

jadå haha lite svårt att släppa över hela vardagen till min kille bara men han fixar nog det, dock vet ja inte hur sonen kommer reagera när hans mamma inte kan röra sig som vanligt. men de handlar bara om att överleva dom första 2 veckorna sen brukar man må bättre

• Justi

hahaha fattar va du menar, å ja har bara en än sålänge

ensamstående me en jätte magsjuk 2 åring, föder närsom nu, hatar att va höggravid hehe

• Justi

Tack men ja avbokade snittet å försöker ge
    Mig på en vanlig förlossning igen, hoppas på bättre lycka denna gång, har så förbannat mycke förvärkar nu hua!

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)