• Anonym

VART kan jag anmäla grannen och dess SCHÄFER hund?

Enligt min åsikt. så är det inget du har o göra med! tycker jag..

Tänk om dina grannar hade börjat gnälla för att din bebis ligger o skriker i vagnen ute???

LITE får samhället TÅLA.

• Anonym

Och det är väl inte meningen att dom ska "smyga" för att inte väcka ditt barn?

• Anonym
    Anonym (ARG) skrev 2011-09-16 17:07:23 följande:
    Jag äger en 2 miljoners villa och har rätt till icke skällande hundar i mitt område

HAHA,,, vilken kommentar!!! 

STROPS kanske??    
  • Anonym

tycker att du verkar överreagera, så länge man inte flyttar ut i urskogen så får man räkna med att det finns människor runt omkring och att det låter,,, sen så undrar jag vad tusan priset på huset har med saken att göra..vi bor i ett hus värt 4 miljoner så då¨borde vi alltså få kräva total tystnad enligt dig eller...

• Anonym
    Anonym (ARG) skrev 2011-09-16 18:00:33 följande:
    Skall kontakta dennes hyresvärd ( som kan införa hundförbud) i dennes lgh samt kommunen på måndag. Måste finnas fler grannar än jag som stör mig på denna ägare
    Du vet att dem inte kan göra något för dem boende grannarna... dem kan batra hindra nya att flytta in med hund eller skaffa hund men dem hundarna som redan bor där får så fint bo kvar...
  • Anonym

varför o vad ska du anmäla?
    att hunden skäller??

jag vill gärna anmäla att folk går utanför v¨årat sovrumsfönster på fredag o lördag kvällar.. OCH är berusade o däremd låter en del....Drömmer

• Anonym
    Anonym (ARG) skrev 2011-09-16 18:15:56 följande:
    Så länge den hunden inte kan hålla käft och uppföra sig, så får inte mina barn vara nära.
    konstigt att vissa barn är så hundrädda.... Förvånad
  • Anonym
    Yavannie skrev 2011-09-16 18:29:32 följande:
    2 mille! Ja, du bor då inte i Stockholm vill jag lova. Här får man på sin höjd ett halvt garage för 2 miljoner ^^
    jag äger en 2 miljoners lägenhet... jag har rätt till att folk inte pratar utanför mitt fönster..... eller
Svar på tråden VART kan jag anmäla grannen och dess SCHÄFER hund?