• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-02-03 22:46:34 följande:
    skit knepigt verkligen. när hade du bim?
    ja ta ett test på morgonen. visar det inget då försök o avvakta nån dag 
    Eftersom cykeln blev längre efter mf så gissar jag på antingen tisdag el onsdag till veckan.

ja jag kollar åt morgonen o sen till veckan om inte tanten kommit då.

Kram
  • Jennie83

Morgonens test, hann ju kissa före men bjuder på nå bilder ändå =)
    jag kan ana något i verkligheten, men ser inget själv på bilderna, så mera ögon är bra =) Trixa gärna på kära vänner =) Kram

• Jennie83

Här kom då mensen så de blev inget denna gång... men men bara ta nya tag =)

En sakt vet jag då jag kommer inte börja testa så hätr tidigt nästa gång, utan max 4 dagar före i såfall

Kraqm på er

• Jennie83

Halloj brudar...o grattis till er som fått plus idag =)

Måste höra Borago vad heter de egentligen o vars beställer man????

• Jennie83
    Gummsan skrev 2012-02-06 21:51:03 följande:
    Jennie: Heter Borago. Tror jag köpte det på bodystore på nätet
    oki då ska jag skynda mig o köpa =)
    När ska man börja äta? o hr länge???Skrattande
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-02-06 21:53:50 följande:
    Från första mensdag till äl
    okej, men n ha ju mensen hunnit börja lite grann, gör de något eller kan ja börja äta direkt jag får hem det?

är de 1 el två tabl per dag?
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-06 21:56:48 följande:
    Kom mensen Jennie? Typiskt! Du kan nog börja när du får den om mensen precis börjat!
    Ja... f*n också men men som sagt får ta nya tag, irriterande men men.... ska då inte börja testa så här tidigt igen..... men n vet jag ju hur lång cykeln är så de blir väl lättare.
  • Jennie83

Grattis till er som plussat idag =) har vart på vifft hela dagen så har ej hunnit kolla =)

En fråga till med de här Borago, om man ej e säker på när ÄL är då, ska man sluta med dom när halva cykeln gått?? eller ?

• Jennie83
    Helenmedh skrev 2012-02-07 18:27:20 följande:
    Det skulle jag gjort iallafall.. Nu visste ju jag eftersom testen gav utslag men jag tänkte att om det intevisar nåt så slutar jag på dag 13 ca.. (äl oftast dag 14)
    okej tusen tack för svaret =)
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-02-09 10:42:16 följande:
    Thjoooooo tjejer....

Nyss hemkommen från mitt vul... Allt såg kanon ut,ett hjärta som slog. Såg armar o ben.. Blev till o med framflyttad några dagar så jag är nu i v 9Glad Jag blev så glad när jag såg hjärtat att jag fälde en tår. Och det gjorde läkaren oxå... Var samma läkare jag hade vid mitt x...

Så det ser ut som jag ska bli mamma igen i september... Jag fick oxå lergigan utskrivet mot mitt illamående....

Är så lycklig just nu {#emotions_dlg.flower}       
    Åååå så underbart gad jag blir!!!!! fäller också en tår av lycka för dig/er nu =) Denna känsla e ju obeskrivlig!!!!!!
    MASSA Grattis kramar, så underbart roligt!!!! Kram kram
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester