• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sandy trixade lite =) när e bim?
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-01 19:28:30 följande:
    Jennie: detta är ju ett mysterium! Ser strecken men varför är det inte starkare!? Du har ju testat ett tag nu.. Vilken dag är du på?
    Är på dag 31 ifall jag räknar på 36 dagar som de va första mensen efter mf:et

hade flullt utslag på äl testet 11:de jan och 24 jan

så jag vet ej vad min kropp sysslar med efter de här mf:et
  • Jennie83

tack sweasmamma, n ids jag inte testa nå mer, för de va ju nå sånt här förra cykeln också,

testar åt veckan ifall inte mensen kommer då.

hade ju som sagt äl tydligen förra veckan också

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-01 19:47:58 följande:
    jennie! det är ju det att du har haft plus över 1 vecka,det är ju det !!hmmmm ,jag hade nog ringt och kollat upp det 
    men räknas de som plus eller e det spök.... vad kan de vara? för + som jag har sagt tidigare ha ju som försvunnit efter ett tag...  ja jag vet inte
    men kan de va nå farligt el?
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-02-01 19:52:07 följande:
    Själv osäker men skulle nog säga att det är spök, tänker så om mina egna.. Jag tror inte du är gravid med tanke på hur länge du har testat och fått likadana test.

man blir ju rädd att de ska va nå farligt. näe nu skiter ja o testa nå mer o kommer inte mensen så ringer ja bm
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-01 19:54:51 följande:
    alltså jag tror ju du är gravid! du har fått plus på varenda eviga test !!! och det har varit breda streck,nej inget farligt men kan ju faktiskt vara X..det är ju när det börjar växa det gör rejält ont !!
    Vad menas med X då?? utomhavandekveds???

men har ej ont, i villken vecka sklle man såfall få ont??
  • Jennie83

en alltså om jag inte har ont, nu kollade jág ju på testen och de visade j inget från de jag ahde testat i em... tror inte de är något helt enkelt.
    har ju inte ont eller så

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester