• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu går ja o kollar

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-02 14:21:41 följande:
    tick tack .....
    Haha lgna dig quinna =) Hihi

snart
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-02-02 14:49:20 följande:
    Jennie83

Jag tycker de är lite starkare idag.. Kan du inte köpa ett märke du inte prövat tidigare.. Bara för att se hur det blir på dom...

Så många cb som du tagit kan man omöjligt fö spök på alla...    
    jag får nog från testlagret idag borde ja få....
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-02 14:57:05 följande:
    ja men precis... du lär ju inte få 10 st spöktester 
    De e de n när ja va o kolalde e de bara ett tnt streck...

jaja får se vad det är..... blir o kolla igen på lördag el nå
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-02 15:00:03 följande:
    ja men alla andra tester !! alla har ju visat en bred svag skugga eller hur 
    jo precis.... men fick ju nå sånna här test förra månaden också, vågar inte hoppas
  • Jennie83
    popcornplaya skrev 2012-02-02 15:00:37 följande:
    Gud vilka skumma test du får Jennie. Som sagt borde det ju inte bli spök på såhär många test men samtidigt borde dom blivit så mkt starkare.
    som sagt antingen ha + försvunnit efter 10 min, eller så ha de bara blivit kvar ett tunt smalt  (så kallat spökstreck) efter 10 min
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-02 15:07:25 följande:
    men man ska ju kolla efter 2 min och innan 10 min eller
    korten e tagen typ efter 5 min
  • Jennie83

Ja de e j bara o avvakta inget mer o göra, tror ej de är nå men man kan j ha fel.

efersom dom ha typ vart blaka i helgen också... hmmm väldigt mystiskt

nåväll orkar inte tänka just nu =) haha, fyller år imorrn så de e städning o tårtfixning =)

• Jennie83
    mamma Linder skrev 2012-02-02 17:20:21 följande:
    Nu har jag ringt gyn och fått en tid om två veckor då är jag någonstanns mellan v 6 och 7, hon vill att jag skulle komma nästa vecka men jag sa att jag vill vänta ett tag så man är säker på att se något.
    Inget mer brunt, blir bara lite på pappret när man "stoppar" in det i håletFörvånad sorry snusk
    Blöder du mkt eller är det de bruna???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester