Inlägg från: Mamma Till 6 underbara barn |Visa alla inlägg
  • Mamma Till 6 underbara barn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=79724347][quote-nick]Anonymmmds129 skrev 2019-06-29 19:11:54 följande:[/quote-nick]

Bild efter 2 min[/

Enda jag ser är färgrester som bildar ett streck på fel håll tyvärr

Jagerika skrev 2019-06-30 16:34:59 följande:

Alltså kan man får svaga streck på ÄL+5? Enligt tempen hade jag ÄL den 25:e och idag tog jag ett test på skoj och det visade svagt? Tog ett till 4 timmar senare som va något starkare. Det borde väl vara omöjligt? Kan det va fel på testen? Fick en tempdipp direkt efter ÄL så min teori är att ägget fäste typ dag 3-4 efter ÄL och att det är därför jag fått så svagt redan? Fattar ingenting! Ska bifoga en bild så ni ser vad jag menar! Vad tror ni? Är det äkta?

Ser inget och 5 dagar efter ÄL har ägget inte ens däst sig än och ja de är omöjligt

Zzzaaara skrev 2019-06-30 20:41:17 följande:

Dom två första är utan filter :) ett test från England men öppnat

Ok men färgen ser de ut som du har ändrat men jag ser något
    pepsi20 skrev 2019-07-01 11:53:28 följande:

lhtest med cb advance digitala, får bara tom ring även fast det är ganska så starkt?? Hur ska jag tolka det?

Är de tom ring så är de inte ägglossning på dom testerna ska man inte tyda streck de visas i displayen va reslultatet är fortsätt testa
    Soligtochfint skrev 2019-07-01 16:42:51 följande:

Någon som varit med oss samma och det har gått bra? Är så orolig, bryter ihop och mår så dåligt! Fick missfall för 1,5 månad sen och är såå himla rädd att det ska hända igen!

När hade du ägglossning ?
    Soligtochfint skrev 2019-07-01 17:12:09 följande:

Det vet jag inte, hann aldrig få mens mellan missfallet och den hör graviditeten, gjorde det första positiva med 1-2, 5 veckor efter mitt missfall. Så tror att ägglossningen var en vecka sen

f

Fick du negativ test efter missfallet innan dus plussade ? Om ägglossningen bara va för en vecka sen är de ju inte konstigt att de står 1-2
    Soligtochfint skrev 2019-07-01 18:56:59 följande:

Ja jag har testat negativt med vanliga och digital test efter missfallet. Jag menar inte att ägglossningen var för en vecka sedan, menar att den var 1-2 veckor senare än var den ?borde?. Om man räknar missfallet som en mens så tror jag inte att ägglossningen kom som den borde, utan att den kom ca 3-4 veckor efter första blödningsdagen. Förra veckan visade testet 1-2 veckor sedan befruktning och idag visar den också det. Om di förstår hur jag menar xD :)

Aha okej om veckorna inte ökar låter de ju inte så bra vänta några dagar till och testa igen så kanske veckorna ökat
    Närsomhelstnu skrev 2019-07-01 23:02:44 följande:

Jag fick ju två svaga plus, men sedan en liten blödning och negativa tester. Men ingen mens I sikte. Var på gyn idag och allt såg fint ut, inga cystor eller annat som skulle kunna ge blödning eller smärtan jag har. (har väldigt mensvärk och Stickningar I livmodertappen, däremot rekommenderade han mig att vara i en saltgruva 4h per dag i 20 dagar för min astmas skull haha). Han sa också att det int är mens på G. Så jag fortsätter testa haha.

Efter de tvärblsnks så fick jag igår och idag tillstymmelse till streck igen. Som har ökat i styrka något sen igår. Dock ff vääääldigt svagt. Kvällens såg ut såhär. (det är tur man har stickor som inte är så dyra Hahaha)

Här är liiiiiten svag stegring.

Ser tyvärr inget
    Anonym längtar 20 skrev 2019-07-06 11:29:00 följande:

Samma bild som första fast med blixt

På vissa av dina bilder ser jag något svagt på vissa inget . Om de vore en graviditet borde ju testerna blivit starkare så längre som du har testat . Du borde nog kolla upp de

[quote=79974298][quote-nick]Obalem skrev 2019-10-19 18:58:01 följande:[/quote-nick]Äl +8/9 vad tror ni? Kan inte urskilja färg

[/

Är de ett digitalt test du öppnat ? Isåfall tror jag de är negativt tyvärr har öppnat sånna oxö och alltid kunnat se något svagt svagt streck fast jag inte ha varit gravid

[quote=80029517][quote-nick]Gottegrisen91 skrev 2019-11-12 17:52:37 följande:[/quote-nick]

Har mörkat ner bilden rejält, men är det detta som kallas för spökstreck?[/

Tyvärr helt blankt ser inte ens spökstreck

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester