Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mitt var spök antar jag, tog ett idag två dagar senare och då blev det ännu svagare.
Mitt var spök antar jag, tog ett idag två dagar senare och då blev det ännu svagare.
En lite bättre bild
Hej jag väntar också på min mens! Den är 6 dagar sen.
Men det sjuka är att jag testade med ägglossnings test igår bara för att jag hade inget grav test hemma. Det var två starkts streck.. blev totalt förvirrad och sprang och köpte ett gravtest (sån där enkel sticka i typ papper) och det blev negativt?
Gjorde samma i morse med samma morgonurin. Två streck på äggloasnings stickan och ett på grav stickan??(SE BILD)
Är super förvirrad? Jag ska ju ha mens men helst vara gravid?
Har någon någon tanke kring detta???
Har gravid symptomer som ömma bröst, illamående från och till. M.m
Lite bättre bild
Testet i mitten har en skugga iaf
Nu?
Ska köpa digitalt imorgon
Den översta bilden är från imorse och den nedre från igår morse. Är det någon mer som ser strecken? Dom är tydligare i verkligheten, men väldigt svagt. Vill ju såklart gärna att det ska vara ett plus och är rädd att jag inbillar mig men samtidigt så tänker jag att två streck inte kan vara en tillfällighet. Vad tror ni? :)
Nån som vill tyda mitt test. Jag vill ju bara se nått.. så ögonen lurar väl en. Testlafret brukar väl inte ge spök iaf. Bim idag tror jag...
På testet som är från igår har jag ändrat kontrast och på testet idag har jag enbart ändrat mättnaden för att det blev lite tydligare, men det påverkar inget större eftersom kontrasten är det som gör störst skillnad :) ÄL+10 idag.
Ja, det är det :) Tog ett babyplan nu och det fick också ett svagt streck så nu vågar jag nog tro att det är ett plus :D