• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som har kolla på om det är vanligt med starkt pos ältest vid tidig graviditet? Hade Äl för ungefär 7-10 dagar sedan men fick starkt utslag på äl test idag..

Senaste mf 30/12-11 , April 2011 
  • Hoppaspåfler
    Snoppan skrev 2012-03-17 10:36:16 följande:

Äl nu? 

Så där ser mitt äl test ut idag också och jag har BIM om 5-6 dagar :-/
  • Hoppaspåfler
    Snoppan skrev 2012-03-17 11:21:31 följande:
    Hoppaspåfler, Jag har Bim om 15 dagar. Jag har fått pos på äl-test 2 dagar innan mens förut. Dom kan reagera på kommande mens oxå. Knepigt det där..

Skit då!!
  • Hoppaspåfler

Jag skall testa med gravtest i veckan men väntar på pengar,  har läst om andra som fått pos äl test och hade det hemma så jag gjorde det på skoj mest men misstänker graviditet    ÄL testets teststreck var iallafall jättestarkt... så, time will tell 

Har försökt aktivt i 1 år och fått 2 mf under den tiden 

Mvh Helene   

• Hoppaspåfler

En kommentar, bilden är inte den bästa men det är testlagrets test... det var tydligare i verkligheten men nu har det ju torkat o då syns det knappt.  Har väntat sååå länge på detta, om det är pos så kommer nästra oro. Hur länge stannar det denna gången. Men ärligt tjejer, vad tror ni? Ser ni något alls? Bim -3

• Hoppaspåfler
    Mamma060812 skrev 2012-04-13 20:07:35 följande:
    Hoppaspåfler - Ja jag ser
    Charlotta - ser tyvärr inget

Någon stor risk för spökstreck?  Har ingen erfarenhet av dessa test..

• Hoppaspåfler

Skojar ni?? Min man vågar inte tro på det men jag tror det är en försvartsgrej pga av våra tidigare mf.. senaste gången var 30 Dec o gången innna var precis 1 årsedan 2 v efter vårt bröllop..

• Hoppaspåfler

Jag bara skakar, snälla tjejer håll tummarna att det stannar.. jag orkar inte fler mf. Har fått totalt 4 st på de 7 år jag försökt bli gravid. Tack för hjälpen med bedömningen också. Nu skall ja ta en kopp lugnande te

• Hoppaspåfler
    Mini Léonie skrev 2012-04-14 06:32:37 följande:
    Godmorgon allihop!

Förstår inte vad som hänt denna månaden, inventerade mitt "test-lager" igår och där finns just nu:
    20 testlagret stickor
    1 vanligt CB
    2 RFSU röda stickor
    2 testa tidigt från "bästpåtest"
    3 digitala med utbytbara stickor
    1 CB digitalt

Och jag är inte ens sugen på att testa
    Inga problem, jag kan hjälpa dig gör slut på dem
  • Hoppaspåfler

Så många som såg mitt test igår och säger det är positivt, ändå kan jag inte få in det i min skalle. En kompis kommer förbi om ett tag med ett RFSU vanliga, hon är höggravid och har liksom inte behov av det Men men... efter flera mf så vågar jag inte ta ut glädjen.. fattar inte änns att det är pos själv..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester