• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tänk om ni kunde se mitt stora leende när jag läser vad ni skriver Skrattande.. men testet visar ju inget o förra månaden visade pos på bim -5

• Hoppaspåfler

Hur är era erfarenheter av gravtest stickor från bästpåtest..?

• Hoppaspåfler
    Mini Léonie skrev 2012-05-11 15:53:28 följande:
    Hoppaspåfler:
    Mitt digitala gravtest därifrån va grymt men stickorna skit. Eller stavar är det mer... Visade ingenting fast jag plussade på alla andra test. Mailade och skällde och fick pengarna tillbaka för hela ordern

Jag har samma symtom som förra månaden när jag vart gravid o testade pos då med testlagretsstickor på bim -5.. nu har jag bim -3, testet igår kan man i vissa lägen ana ett streck.. har mensevärk o har haft i 1 v.. borde jag köpa något annat från apoteket o testa?
  • Hoppaspåfler

Mina symtom:

Molvärk i magen, vaknade dock i natt av att det högg till nått såpass i tjejmagen..
    Ont i brösten, kaffet smakar apa o vissa saker luktar väldigt mycket. Är jag inte gravid så är jag det mest skengravida som går på denna jord..   

• Hoppaspåfler
    Mini Léonie skrev 2012-05-11 15:57:24 följande:
    Hoppaspåfler:
    Testlagret är det enda jag rekommenderar. När va BIM?

Måndag/tisdag, då är det 14 dagar sen äl..
  • Hoppaspåfler
    Inelg skrev 2012-05-11 16:02:46 följande:
    Ojoj, låter lovande!!!!!! Ta ett tteeesssstttt

Har ju gjort det på bim -4.. men det syns bara i visst ljus o då är det svagt kan jag lova Det skall ju synas utan motljus för att vara något.
  • Hoppaspåfler

Vi prickade utan tvekan äl för 2v sedan o stackars karl vad han fick jobba Men jag har bim -1 eller 2 och har inte en tillstumelse till streck så det är till att räkna med mens här

• Hoppaspåfler
    Tänkte bara höra med er.. en svidande/brännande känsla bakom blygdbenet är det något som kan tolkas som ett gravsymtom? 
  • Hoppaspåfler
    Inelg skrev 2012-05-14 18:56:12 följande:
    ÅÅÅÅ det har jag också haft nu innan och efter jag plussat :) Det kan definitivt vara ett gravsymptom.. Fick det gasnka tidigt.. typ ÄL+10

Blir så hoppfull att mina tåra faktiskt kommer, fick mf förra månaden och idag är jag på Bim men testade neg igår med en sticka från nått som heter bästpåtest.. kan det vara möjligt att bli gravid så fort igen??? jag har fått 3 mf på ett år o orkar inte en gång till..
  • Hoppaspåfler

Fråga nr1 : Om man ser ett svagt streck inom tiden som sen försvinner när stickan torkat, vad betyder det? 

Fråga 2: Om de är ett spökstreck, syns det då i motljus? alt mer i vanligt ljus?

Fråga 3: har någon anv stickor från bästpåtest? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester