Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
tog ett till ikväll o det kom ett sträck igen, inom tiden!!!!
tog ett till ikväll o det kom ett sträck igen, inom tiden!!!!
Förmodar att här finns en del proffs som vet hur resultaten ska tolkas. Använde mig av clearblues digitala test för att slippa analysera streck. Har aldrig använt det testet innan så vet inte om deras negativa ser såhär ut? Det stämmer ju inte med jämförelsebilderna så vet inte riktigt vad jag ska tro?
Jag tror att något är på g iaf
[quote=78632796][quote-nick]ginana01 skrev 2018-04-14 11:08:14 följande:[/quote-nick][/quote]
Set inget på någon av dina tester tyvärr :/
Uppdaterat bara
Bim -5
Hej!
Vi försöker få ett syskon till vår dotter. När vi väntade henne tog jag ett digitaltest 8 dagar efter beräknad mens. Det visade gravid. Tog en sticka också och den va inte speciellt tydlig.
Nu har jag precis tagit ut min nuva ring och vet inte hur lång min cykel är. Hade sex vid ägglossning och tog ett digitaltest idag 12 dagar efter ägglossning. Visade inte gravid. Men öppnade testet och såg detta resultat..... Vad tror ni?
Hej!
Kan något förklara varför alla tester ser lika ut? Blir galen!! Första gången jag använt ägglossninstester.
[quote=79719686][quote-nick]Anonym längtar 20 skrev 2019-06-27 17:46:55 följande:[/quote-nick]Jag har knappt nått test streck på rfsu äl förutm när jag har äl. Tog detta i morse det är inte positivt men inte långt ifrån ska testa i morgon igen. Nån som vet nått om rfsu äl test kan påvisa graviditet? Är på bim+27 nu väntar ev mens i morgon se om den kommer. Men hade svagt på apoteket grav test häromdagen.
om äl test ska eventuellt visa graviditet måste strecken vara lika starka som vi ägglossning men de kan även då påvisa att mensen är på G för då kan man också få positiv äl test .
[quote=79721350][quote-nick]MammaJen skrev 2019-06-28 11:14:40 följande:[/quote-nick]Tålamodet att vänta en vecka när jag har tusen tester är sämst.
Tog en cb i morse - negativt. Tog denna nu. Bollat med vänner
som säger olika. Vad säger ni experter, svagt positivt, spökis eller
färgrester?
helt negativt tyvärr
[quote=79720960][quote-nick]MammaJen skrev 2019-06-28 07:17:17 följande:[/quote-nick][/
På denna ser jag något