Inlägg från: Mamma Till 6 underbara barn |Visa alla inlägg
  • Mamma Till 6 underbara barn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ginana01 skrev 2018-02-20 11:13:12 följande:

Ser ni det jag ser?

Ser absolut inget idag heller ta digitalt de visar positivt om du verkligen är gravid eller boka tid till VUL
    Emjsmammanatalie skrev 2018-02-21 07:31:38 följande:

Va tror ni om detta ? Bim-6 :)

Jag ser och är du på bim -6 är detta väldigt starkt du har nog isåfall haft äl tidigare än du tror . Ta ett digitalt
    Emjsmammanatalie skrev 2018-02-21 09:11:35 följande:

Ägglossning måste vart 2-3 dagar tidigare då ägglossnings test gjorde utslag innan beräknad ägglossning. Men vad vet jag, inte alls bra på att räkna sånt här :) ska köpa ett digitalt nu :)

Ja precis va jag tror också att din äl va tidigare såg du plussat grattis
    mizis skrev 2018-02-22 13:19:45 följande:

Brukar det bli spökstreck på graviditetskollens egna stickor?

Har inte fått tillbaka min mens (har en son på 10 månader) så vet inte hur jag ligger till rent cykelmässigt.

Kanske kan ge spökstreck när man ammar?

Någon som har koll? Tack på förhand :)

Ser tyvärr inget alls

[quote=78494318][quote-nick]ginana01 skrev 2018-02-22 22:55:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser fortfarande inget tyvärr ( kollar på mobilen ) Du har testat så länge nu att vore de något så hade de synts vi detta laget. Tror du fortfarande att du är gravid borde du kontakta gyn för att få svar .

bluebird6 skrev 2018-02-24 14:24:11 följande:

Tog clearblue Early och fick denna.. ingen mer än jag som såg den där luriga skuggan..

Knepigt med blå test.

Men nu då. En röd. Apotekets av nåt slag

BIM idag eller imorrn. Efm kiss så. Utspädd urin, men visst är d nåt där.

På early testet ser jag inget men på den andra ser jag
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester