Inlägg från: Mamma Till 6 underbara barn |Visa alla inlägg
  • Mamma Till 6 underbara barn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MizzRuzie skrev 2017-03-13 16:30:06 följande:

Maken och jag är inne på månad 15 av försök nu. Ser ett streck men det är verkligen inte tydligt. Vi har en tvåårig dotter sen innan så utredning är inte aktuellt utan vi får vänta och se :)

Någon annan som ser något?

Ser tyvärr inget :/ kanske du testat för tidigt
    Coco123 skrev 2017-03-13 18:02:08 följande:

Någon som har erfarenhet av babyplans tidiga tester om dom brukar ge spökstreck? Tog detta nyss

Ser ett streck vet Dock inte om dom brukar ge spökstreck
    Ulrika34 skrev 2017-03-21 11:37:25 följande:

Japp den är lite mörkare bilden, här är originalbilden

Har negativ erfarenhet av dom ger typ alltid spökstreck för mig :/ ta nån annan test
    Caacc skrev 2017-05-14 12:10:19 följande:

Vad glad jag blev att jag hittade den här tråden! Längtat efter barn i så många år, och denna månaden gjorde vi äntligen vårt första försök!

Att det skulle gå på första försöket vore ju för bra för att vara sant. TROR att jag hade ägglossning förra lördagen (ont i nedre delen av magen+ några dagar efter äggviteflytningar). Tog ägglossningstest som var positivt, men det var inte starkare än kontrollstrecket.

Tog ett gravtest imorse. Blev besviken när jag såg att det var neg. Tog ett kort på det och tycker nog att jag kan ana ett till streck? Eller är det ett önskestreck? Fick testet av en kompis som är gravid, hon trodde att det var ett test som kan ge utslag tidigt i graviditeten. Min mens är beräknad på torsdag.

Ser inget tyvärr men är det inte en ägglossning sticka som man har i digital ägglossnings test ser ut så

[quote=77763249][quote-nick]any19877 skrev 2017-06-16 16:01:07 följande:[/quote-nick]Jag ser ett svagt grå sträck. Är det spöksträck?

ser inget tyvärr :/ strecket ska vara blått

RockNRollVirre skrev 2017-06-20 17:58:02 följande:

Hej!

Tog ett test och det kom upp ett svagt streck dock svårt att få det på bild.

Ser det i verkligheten och det är blått.

Ser ni något? ????

Ser tyvärr inget
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester