• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!! Är det någon som har någon typ av app på telefonen som räknar ut när man har ÄL? Isåfall, har den stämt?

Enligt min har jag ÄL idag och har inte hunnit köpa tester!

• Elizabett

Lillapyret: Beklagar verkligen! Hoppas det går vägen snart igen! Ska nog köpa äl-tester då... :)

• Elizabett

God morgon! Har en lite intim fråga! :) Hur många gånger brukar ni "försöka" varje ägglossning? Hann bara med en gång denna gång och borde vara någonstans på ÄL +7 nu, kan man ändå ha en liten chans att lyckas?

Grattis till alla plus!

• Elizabett

Viochdu: Oj, så många dagar i rad, måste nog ändra mina arbetstider! :) Men det är ju ett angenämt "problem"!

Mini: Så du blev gravid när ni började ännu tidigare innan ÄL?

Tack för era inlägg!!

• Elizabett

Mini och Loppan: Tack för att ni ville dela med er! Det är alltid intressant att höra hur det funkar för andra! :)

• Elizabett

Hehe, jag frågade ju egentligen bara hur ofta ni brukar "mysa" vid ägglossning och om det finns hopp för mig som bara hann med en gång. Tycker inte att det tyder på att jag tänker för mycket, var bara nyfiken och ville absolut inte orsaka diskussion!

Åter till testen, som sagt! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester