• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej igen!

Alltsååååå... Är ju egentligen på bim-3 idag och igår kväll fick jag lite bruna spottings och i morse och till mitt på dagen blödde jag. Nu är det slut? Bara lite bruna flytningar?

Brukar ju aldrig få mensen för tidigt och när den väl kommer brukar den vara ganska riklig och i minst fyra dagar.

Någon som känner igen detta? 

• Elizabett

Hej igen! Trixade min bild från tidigare idag och tycker man kan se något där! Men jag blöder fortfarande, väldigt sparsamt och bara ibland. Ser ni något?

• Elizabett

Flikkan: Fick min mens fem dagar för tidigt förra månaden, hade knappt PMS eller några andra symptom och det blödde helt annorlunda än vanligt. Tyvärr var det ändå mens och kroppen bara bråkar lite.

Håller tummarna att det inte är så för dig!

• Elizabett

Hej! Är det möjligt att få ett väldigt svagt plus på ÄL +7? Gjorde ett test nyss och kan ana ett så svagt streck så att det omöjligt går att fota!

• Elizabett

Grattis till alla plus! :) Nu börjar det verkligen hända grejer! 

Tänkte kolla om någon kan trixa lite med min bild?

Såg ett svagt streck inom fem minuter men vet inte om det är spök?

• Elizabett

Mon amor: Tack!! Tyckte jag såg något med blotta ögat. Är i och för sig bara på BIM-5 idag. :)

• Elizabett

Mon amor och kärt barn: Tack söta ni! Är bara på ÄL+9 och BIM-5 så hoppet lever kvar! :)

• Elizabett

Hej!

Hur segt kan en stegring gå egentligen? Har sedan i lördags fått så svaga streck att det inte går fota, men tycker aldrig det blir starkare. BIM-4 idag. Eller kan man få spök på fyra test i rad?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester