• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hjälp hitåt! Gjorde just ett test med testlagrets "kasset-test" och ser två streck! Dock ser det ut som att det liksom runnit in vätska i testrutan som framkallat "gravidstrecket", är det ogiltigt då?

• Elizabett

Kan man få ett positivt test som blir negativt sen? Fick ett streck men sen försvann det!

Har en bild om nån kan hjälpa mig att lägga upp?

• Elizabett

Är på BIM-1 och har haft symptom länge men testat neg flera gånger, igår på CB digitalt, därför är jag rädd att det här bara är färgrester på mitt test? Aldrig testat med det tidigare, men strecket försvann efter tio minuter ungefär!

• Elizabett

Mee90: Tack snälla för din pepp! Testade ju med veckoindikator igår, då var det negativt... Vi får se om mensen kommer imorgon, har inga test hemma nu! :)

• Elizabett

Längtan efter ett syskon: Känner mig inte så säker, strecket var där så kort tid! Har även fått mer PMS känns det som så jag tror mensen kommer imorgon som på beställning! Men jag håller tummar och tår! :)

• Elizabett

SoKe: Kul att höra, grattis!! :) Fick ju dock negativt på CB digital igår, BIM-2, tror du ändå det finns hopp?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester