Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon?
Någon?
Äl+9. Säg att ni också skymtar något??:)
Förlåt om det inte fungerar med bilderna. Var längesen jag var här!
Efter tre minuter
Inom en minut
Vi verkar ha en hoppsan här? Snälla hjälp. Vi har fått hjälp med våra andra barn för jag inte lämnar några ägg.
En till...
Jag vet att det blir starkare med tiden och att man kan vänta lite och testa igen men KAN detta vara ett spökstreck?
Den är aningen starkare idag med morgonurin än igår (kvällsurin). BIM-3. Rosa stickan är äl-test (äl-test var starkare igår).
Världens molvärk sen ÄL och nu känns "bebismagen" precis över blygdbenet hårdare än annars. Temp ligger 0,4-0,5 över BBT. Jag blir överlycklig om det är sant men vågar inte tro något än.
Ser ni
Jag är knäpp. Tog ett test idag eftersom jag mådde illa. Vet att jag inte är gravid. Har spiral och inte fått tillbaka mensen efter att trean föddes. Det var inte morgonurin utan ganska nyss efter att jag kissat. Druckit mycket vatten. Ser att det är negativt, men min vana trogen tar jag en bild på tester och ökar kontrasten. Då ser jag två sträck. Det var ju dumt. Nu kommer jag ju gå på nålar till jag kan ta ett till. Fast jag vet att det var negativt...
Här på nätet ser det ut som ett vitt sträck. På mobile var det rosa... märkligt med färginställningar...
Är du säker på att det är spök? Ser väldigt mycket ut som plus. Hur vet du att det inte stämde?
Fy va tråkigt...
För jag tog blodprover.
Spök skulle jag säga