• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Freijasmamma skrev 2014-07-18 16:40:16 följande:
    Provade att leka lite med din bild.

Det jag först såg går på snedden och är inte ett positivt resultat. Sen anade jag något annat som skulle kunna vara bra men som kan vara lite färg som fastnat innan testytan...

• lilaemma
    Cecilia1983 skrev 2014-07-21 16:30:32 följande:

Tog ett nytt test idag som var helt blankt!

Förmodligen bara spökstreck på alla test jag tidigare tagit!

Mailade testlagret o bifogade bilden på min stav som visade 2 streck o fick till svar att de skulle tolka det som positivt men att det var svårt att avgöra på en bild!

Det är andra månaden jag får streck på deras stavar o stickor o sen blankt efter någon dag!

Verkar ju skumt att flera test kan visa positivt 2 dagar i rad för att sen bli negativt den 3:e dagen!

Så för min del blir det ALDRIG mer testlagret, litar inte ett skit på deras tester nu!

Bara vänta o se om mensen kommer :((

OM du fick positivt och sedan negativt så var det antagligen så kallad kemisk graviditet. Det händer väldigt väldigt ofta. Man märkte det inte förr eftersom testerna inte var så känsliga.. 
  • lilaemma

försöker igen

men får inte med bilder... föärstår inte varför det krånglar? Ibland kommer bilder med men det verkar väldi

gt slumpartat... 

nu kom den. Efter tiden gått ut såg det plötsligt positivt ut... vet att det inte gills, men ville ändå prova att se i datorn om det verkade vara riktigt... har lekt med kontrasten... vad tror ni?

• lilaemma
    Bellannn skrev 2014-07-21 17:42:23 följande:
    Visst inbillade jag mig bara att jag såg nått för en sekund?:)
    ökade kontrasten. nått är det. om det har färg vet jag inte...

• lilaemma
    Bellannn skrev 2014-07-21 20:31:13 följande:
    Tack så jättemycket :)
    det är lugnt. Vad tror du om min bild? Ser du ett eller två? verkar det vara på rätt plats? Vet att det inte gills i alla fall... men är ändå nyfiken..
  • lilaemma

Får ta med morgonurin i morgon och se om det syns nått inom tiden. Borde verkligen inte kunna vara något. ..

• lilaemma
    MissJibs skrev 2015-04-16 18:36:47 följande:

Hoppar in här o vill be er hjälpa mig... Vet att man inte borde titta på ett test som gått över avläsningstiden, men då man hoppas o önskar så mkt så vill jag då veta om ett negativt test kan se ut så här efter 30-60 min?

Tyvärr kan de ju faktiskt se positiva ut efter att tiden gått ut. Men det kan också vara så att det är så tidigt att det inte syntes ordentligt innan tiden gick ut... ta ett nytt test imorgon...
  • lilaemma

efter tiden streck, men det syns inte på bilden... ville ändå lägga det här och höra om någon som kan trixa kan se det? Tror kameran var för dålig. Vet att det är negativt, men ändå,,,

• lilaemma

Tog ett nytt test bara för säkerhets skull. Negativt så klart. Kunde inte låta bli att titta igen. Då ser det ut så här (dålig kamera)

Vet inte om ni ser, men här hemma i verkligeheten är det väldigt tydlig - fast testet är väldigt färgat. Vet att det inte gills... men är det nån som kan trixa med bilden?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester